A Carrefour bevétele már a magyar GDP-t is túlszárnyalja
Több mint 100 milliárd euróra rúgott 2010-ben a francia Carrefour áruházlánc bevétele. A legnagyobb európai központú kereskedelmi vállalat eredményét elsősorban a feltörekvő gazdaságokban bővülő forgalom javította. A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról – közölte az MTI az áruházlánc sajtóközleménye alapján.
A francia alapítású multi bevétele 101 milliárd euró volt, ami 5,8 százalékos növekedés az előző évihez képest. A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról.
A 35 országban több mint 15 ezer nagyáruházat és kisebb boltot üzemeltető cég forgalma leginkább a feltörekvő országokban nőtt: Latin-Amerikában 14,6 százalékos, Ázsiában 14,9 százalékos bővülést regisztráltak. Ugyanakkor a forgalom legnagyobb részét továbbra is a hazai piacon és Európában bonyolítja le a cég. Franciaországban közel 42 milliárd euró, az összes többi európai piacon együttvéve pedig 33,6 milliárd euró volt a Carrefour forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >