A Carrefour bevétele már a magyar GDP-t is túlszárnyalja
Több mint 100 milliárd euróra rúgott 2010-ben a francia Carrefour áruházlánc bevétele. A legnagyobb európai központú kereskedelmi vállalat eredményét elsősorban a feltörekvő gazdaságokban bővülő forgalom javította. A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról – közölte az MTI az áruházlánc sajtóközleménye alapján.
A francia alapítású multi bevétele 101 milliárd euró volt, ami 5,8 százalékos növekedés az előző évihez képest. A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról.
A 35 országban több mint 15 ezer nagyáruházat és kisebb boltot üzemeltető cég forgalma leginkább a feltörekvő országokban nőtt: Latin-Amerikában 14,6 százalékos, Ázsiában 14,9 százalékos bővülést regisztráltak. Ugyanakkor a forgalom legnagyobb részét továbbra is a hazai piacon és Európában bonyolítja le a cég. Franciaországban közel 42 milliárd euró, az összes többi európai piacon együttvéve pedig 33,6 milliárd euró volt a Carrefour forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >