A Carrefour bevétele már a magyar GDP-t is túlszárnyalja
Több mint 100 milliárd euróra rúgott 2010-ben a francia Carrefour áruházlánc bevétele. A legnagyobb európai központú kereskedelmi vállalat eredményét elsősorban a feltörekvő gazdaságokban bővülő forgalom javította. A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról – közölte az MTI az áruházlánc sajtóközleménye alapján.
A francia alapítású multi bevétele 101 milliárd euró volt, ami 5,8 százalékos növekedés az előző évihez képest. A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról.
A 35 országban több mint 15 ezer nagyáruházat és kisebb boltot üzemeltető cég forgalma leginkább a feltörekvő országokban nőtt: Latin-Amerikában 14,6 százalékos, Ázsiában 14,9 százalékos bővülést regisztráltak. Ugyanakkor a forgalom legnagyobb részét továbbra is a hazai piacon és Európában bonyolítja le a cég. Franciaországban közel 42 milliárd euró, az összes többi európai piacon együttvéve pedig 33,6 milliárd euró volt a Carrefour forgalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >