A Camparinak 100 millió eurós extra bevételt hoz a Wild Turkey
Az olasz Campari cégnek „nagyon jól megy most” – mondta Bob Kunze-Concewitz vezérigazgató milánói konferenciáján a héten.
A 2009-es eladások emelkedése javarészt annak tudható be, hogy 575 millárd euróért átvették a Pernod Ricard bourbon márkáját, a Wild Turkey-t, ami 100 millió eurós extra bevételt hozott a Campari számára éves szinten. Az olasz aperitiff-fogyasztás emelkedése is jót tett a Camparinak. „Nem akarunk jóslatokba bocsátkozni. A lényeg az, hogy piacainkon nagyon jól fogynak márkáink mostanában, és jobban állunk, mint a piac egésze” – összegezte a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >