A Camparinak 100 millió eurós extra bevételt hoz a Wild Turkey
Az olasz Campari cégnek „nagyon jól megy most” – mondta Bob Kunze-Concewitz vezérigazgató milánói konferenciáján a héten.
A 2009-es eladások emelkedése javarészt annak tudható be, hogy 575 millárd euróért átvették a Pernod Ricard bourbon márkáját, a Wild Turkey-t, ami 100 millió eurós extra bevételt hozott a Campari számára éves szinten. Az olasz aperitiff-fogyasztás emelkedése is jót tett a Camparinak. „Nem akarunk jóslatokba bocsátkozni. A lényeg az, hogy piacainkon nagyon jól fogynak márkáink mostanában, és jobban állunk, mint a piac egésze” – összegezte a vezérigazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >