A Burger Kinggel együttműködve vezet be új Whopper ízt a Doritos
Vadonatúj „tűzön grillezett Whopper” ízesítésű tortillachipset dobott piacra az Egyesült Királyságban a Doritos a Burger Kinggel együttműködve.
Az együttműködésben készült snack a cég állítása szerint „ízben nagyon közel áll” a gyorsétteremlánc jellegzetes burgeréhez, amely jellemzően lángon grillezett marhahúst, friss paradicsomot, hagymát és savanyúságot tartalmaz.
Míg az új Doritos-íz a Whopper ízét igyekszik megismételni, a snack vegánok általi fogyasztásra is alkalmas.
Az innováció március 7-től kapható országszerte. A bevezetést a csomagoláson helyet kapó promóció támogatja, amely a fogyasztóknak esélyt ad arra, hogy egy kiválasztott étel vásárlásakor a Burger Kingben ingyen Whoppert kapjanak.
„Nem minden nap találkozik két olyan ikonikus márka, mint a Doritos és a Burger King. Így amikor felmerült az ötlet, hogy a Whopper ikonikus ízét elérhetőbb formátumban dobjuk piacra, nem tudtunk ellenállni” – mondta Lee-Tong Houston, a Doritos UK marketingigazgatója.
„Vásárlóink egyre merészebb ízeket és ízélményeket keresnek – és mi pontosan ezt adjuk meg nekik. Az új íz izgalmasabbá és innovatívabbá teszi a kategóriát, és arra számítunk, hogy el fog fogyni a polcokról – a fogyasztók egyszerűen nem fognak tudni ellenállni.”
A Burger King UK marketingigazgatója, Katie Evans hozzátette: „Az elmúlt évben titokban dolgoztunk a Whopper Doritoson, és hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy bemutathattuk ezt a nagy horderejű együttműködést, melynek eredménye ez a snack.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >A Pólus Centerben nyílt meg az új BURGER KING® étterem
A BURGER KING® újabb egységgel bővítette hazai hálózatát: a Pólus…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >