A Burger Kinggel együttműködve vezet be új Whopper ízt a Doritos
Vadonatúj „tűzön grillezett Whopper” ízesítésű tortillachipset dobott piacra az Egyesült Királyságban a Doritos a Burger Kinggel együttműködve.
Az együttműködésben készült snack a cég állítása szerint „ízben nagyon közel áll” a gyorsétteremlánc jellegzetes burgeréhez, amely jellemzően lángon grillezett marhahúst, friss paradicsomot, hagymát és savanyúságot tartalmaz.
Míg az új Doritos-íz a Whopper ízét igyekszik megismételni, a snack vegánok általi fogyasztásra is alkalmas.
Az innováció március 7-től kapható országszerte. A bevezetést a csomagoláson helyet kapó promóció támogatja, amely a fogyasztóknak esélyt ad arra, hogy egy kiválasztott étel vásárlásakor a Burger Kingben ingyen Whoppert kapjanak.
„Nem minden nap találkozik két olyan ikonikus márka, mint a Doritos és a Burger King. Így amikor felmerült az ötlet, hogy a Whopper ikonikus ízét elérhetőbb formátumban dobjuk piacra, nem tudtunk ellenállni” – mondta Lee-Tong Houston, a Doritos UK marketingigazgatója.
„Vásárlóink egyre merészebb ízeket és ízélményeket keresnek – és mi pontosan ezt adjuk meg nekik. Az új íz izgalmasabbá és innovatívabbá teszi a kategóriát, és arra számítunk, hogy el fog fogyni a polcokról – a fogyasztók egyszerűen nem fognak tudni ellenállni.”
A Burger King UK marketingigazgatója, Katie Evans hozzátette: „Az elmúlt évben titokban dolgoztunk a Whopper Doritoson, és hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy bemutathattuk ezt a nagy horderejű együttműködést, melynek eredménye ez a snack.
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >