A Burger Kinggel együttműködve vezet be új Whopper ízt a Doritos
Vadonatúj „tűzön grillezett Whopper” ízesítésű tortillachipset dobott piacra az Egyesült Királyságban a Doritos a Burger Kinggel együttműködve.
Az együttműködésben készült snack a cég állítása szerint „ízben nagyon közel áll” a gyorsétteremlánc jellegzetes burgeréhez, amely jellemzően lángon grillezett marhahúst, friss paradicsomot, hagymát és savanyúságot tartalmaz.
Míg az új Doritos-íz a Whopper ízét igyekszik megismételni, a snack vegánok általi fogyasztásra is alkalmas.
Az innováció március 7-től kapható országszerte. A bevezetést a csomagoláson helyet kapó promóció támogatja, amely a fogyasztóknak esélyt ad arra, hogy egy kiválasztott étel vásárlásakor a Burger Kingben ingyen Whoppert kapjanak.
„Nem minden nap találkozik két olyan ikonikus márka, mint a Doritos és a Burger King. Így amikor felmerült az ötlet, hogy a Whopper ikonikus ízét elérhetőbb formátumban dobjuk piacra, nem tudtunk ellenállni” – mondta Lee-Tong Houston, a Doritos UK marketingigazgatója.
„Vásárlóink egyre merészebb ízeket és ízélményeket keresnek – és mi pontosan ezt adjuk meg nekik. Az új íz izgalmasabbá és innovatívabbá teszi a kategóriát, és arra számítunk, hogy el fog fogyni a polcokról – a fogyasztók egyszerűen nem fognak tudni ellenállni.”
A Burger King UK marketingigazgatója, Katie Evans hozzátette: „Az elmúlt évben titokban dolgoztunk a Whopper Doritoson, és hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy bemutathattuk ezt a nagy horderejű együttműködést, melynek eredménye ez a snack.
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >