A Burger Kinggel együttműködve vezet be új Whopper ízt a Doritos
Vadonatúj „tűzön grillezett Whopper” ízesítésű tortillachipset dobott piacra az Egyesült Királyságban a Doritos a Burger Kinggel együttműködve.
Az együttműködésben készült snack a cég állítása szerint „ízben nagyon közel áll” a gyorsétteremlánc jellegzetes burgeréhez, amely jellemzően lángon grillezett marhahúst, friss paradicsomot, hagymát és savanyúságot tartalmaz.
Míg az új Doritos-íz a Whopper ízét igyekszik megismételni, a snack vegánok általi fogyasztásra is alkalmas.
Az innováció március 7-től kapható országszerte. A bevezetést a csomagoláson helyet kapó promóció támogatja, amely a fogyasztóknak esélyt ad arra, hogy egy kiválasztott étel vásárlásakor a Burger Kingben ingyen Whoppert kapjanak.
„Nem minden nap találkozik két olyan ikonikus márka, mint a Doritos és a Burger King. Így amikor felmerült az ötlet, hogy a Whopper ikonikus ízét elérhetőbb formátumban dobjuk piacra, nem tudtunk ellenállni” – mondta Lee-Tong Houston, a Doritos UK marketingigazgatója.
„Vásárlóink egyre merészebb ízeket és ízélményeket keresnek – és mi pontosan ezt adjuk meg nekik. Az új íz izgalmasabbá és innovatívabbá teszi a kategóriát, és arra számítunk, hogy el fog fogyni a polcokról – a fogyasztók egyszerűen nem fognak tudni ellenállni.”
A Burger King UK marketingigazgatója, Katie Evans hozzátette: „Az elmúlt évben titokban dolgoztunk a Whopper Doritoson, és hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy bemutathattuk ezt a nagy horderejű együttműködést, melynek eredménye ez a snack.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb rekordévet zártak a magyar turisták Horvátországban
A harmadik éve tartó emelkedő ütemnek megfelelően 2024-ben újabb rekordévet…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >