A Burger Kinggel együttműködve vezet be új Whopper ízt a Doritos
Vadonatúj „tűzön grillezett Whopper” ízesítésű tortillachipset dobott piacra az Egyesült Királyságban a Doritos a Burger Kinggel együttműködve.
Az együttműködésben készült snack a cég állítása szerint „ízben nagyon közel áll” a gyorsétteremlánc jellegzetes burgeréhez, amely jellemzően lángon grillezett marhahúst, friss paradicsomot, hagymát és savanyúságot tartalmaz.
Míg az új Doritos-íz a Whopper ízét igyekszik megismételni, a snack vegánok általi fogyasztásra is alkalmas.
Az innováció március 7-től kapható országszerte. A bevezetést a csomagoláson helyet kapó promóció támogatja, amely a fogyasztóknak esélyt ad arra, hogy egy kiválasztott étel vásárlásakor a Burger Kingben ingyen Whoppert kapjanak.
„Nem minden nap találkozik két olyan ikonikus márka, mint a Doritos és a Burger King. Így amikor felmerült az ötlet, hogy a Whopper ikonikus ízét elérhetőbb formátumban dobjuk piacra, nem tudtunk ellenállni” – mondta Lee-Tong Houston, a Doritos UK marketingigazgatója.
„Vásárlóink egyre merészebb ízeket és ízélményeket keresnek – és mi pontosan ezt adjuk meg nekik. Az új íz izgalmasabbá és innovatívabbá teszi a kategóriát, és arra számítunk, hogy el fog fogyni a polcokról – a fogyasztók egyszerűen nem fognak tudni ellenállni.”
A Burger King UK marketingigazgatója, Katie Evans hozzátette: „Az elmúlt évben titokban dolgoztunk a Whopper Doritoson, és hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy bemutathattuk ezt a nagy horderejű együttműködést, melynek eredménye ez a snack.
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >