A Burger King 300 millió dollárt szán éttermei modernilzálására
A Burger King és anyavállalata, a Restaurant Brands International, további 300 millió dolláros beruházással tervezi folytatni az amerikai éttermeinek modernizálását. Ez a beruházás része egy nagyobb, több mint 2 milliárd dolláros gazdaságélénkítő programnak, amelynek célja a lánc üzleti teljesítményének javítása és az értékesítés növelése.
Az amerikai éttermek átalakítására és modernizálására irányuló további 300 millió dolláros beruházás során a Restaurant Brands International a technológiai fejlesztésekre, az éttermek felújítására és a mobilalkalmazásba való befektetésekre koncentrál. A cég korábban már jelentős beruházásokat hajtott végre, beleértve egy 250 millió dolláros kezdeményezést az éttermek felújítására és egy 150 millió dolláros projektet a digitális eszközök fejlesztésére. A tervek szerint a vállalat összesen körülbelül 2,2 milliárd dollárt kíván fordítani az amerikai Burger King üzletek újjáépítésére, és 2028-ra szeretnék, ha az összes amerikai étterem 85-90%-a megújulna. Ebben fontos szerepet játszik a Carrols Restaurant Group 1 milliárd dolláros akvizíciója és a további 500 millió dolláros korszerűsítés.
A „Sizzle” dizájn, amely az autós mobil rendelések átvételét és az önrendelő kioszkokat is magában foglalja, az átalakítások középpontjában áll. A már átalakított mintegy 100 helyszínen tapasztalt pozitív eredmények arra ösztönzik a vállalatot, hogy folytassa ezt az irányt. A franchise partnerek számára a Burger King pénzügyi ösztönzőket kínál, beleértve a jogdíjakból való kedvezményeket is, ami kulcsfontosságú a felújítások magas költségei miatt – írja a a Cnbc.
Tom Curtis, a Burger King amerikai elnöke szerint ez az első alkalom hosszú idő óta, hogy a vállalat jelentős tőkebefektetést hajt végre az üzletág fejlődése érdekében. A beruházás bejelentése után Curtis országos turnéra indul az Egyesült Államokban, hogy bemutassa az átalakítási stratégiát és elindítsa a beruházásra való jelentkezési folyamatot. A Restaurant Brands részvényei stabilan maradtak, annak ellenére, hogy a cég gyengébb eredményekről számolt be, de még mindig meghaladta a Wall Street előzetes becsléseit.
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >125 millió euró értékű megállapodást írt alá az Aldi és a Dawn Meats Írországban
Az Aldi Írország a múlt héten jelentette be, hogy 125…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >