A Burger King 300 millió dollárt szán éttermei modernilzálására
A Burger King és anyavállalata, a Restaurant Brands International, további 300 millió dolláros beruházással tervezi folytatni az amerikai éttermeinek modernizálását. Ez a beruházás része egy nagyobb, több mint 2 milliárd dolláros gazdaságélénkítő programnak, amelynek célja a lánc üzleti teljesítményének javítása és az értékesítés növelése.
Az amerikai éttermek átalakítására és modernizálására irányuló további 300 millió dolláros beruházás során a Restaurant Brands International a technológiai fejlesztésekre, az éttermek felújítására és a mobilalkalmazásba való befektetésekre koncentrál. A cég korábban már jelentős beruházásokat hajtott végre, beleértve egy 250 millió dolláros kezdeményezést az éttermek felújítására és egy 150 millió dolláros projektet a digitális eszközök fejlesztésére. A tervek szerint a vállalat összesen körülbelül 2,2 milliárd dollárt kíván fordítani az amerikai Burger King üzletek újjáépítésére, és 2028-ra szeretnék, ha az összes amerikai étterem 85-90%-a megújulna. Ebben fontos szerepet játszik a Carrols Restaurant Group 1 milliárd dolláros akvizíciója és a további 500 millió dolláros korszerűsítés.
A „Sizzle” dizájn, amely az autós mobil rendelések átvételét és az önrendelő kioszkokat is magában foglalja, az átalakítások középpontjában áll. A már átalakított mintegy 100 helyszínen tapasztalt pozitív eredmények arra ösztönzik a vállalatot, hogy folytassa ezt az irányt. A franchise partnerek számára a Burger King pénzügyi ösztönzőket kínál, beleértve a jogdíjakból való kedvezményeket is, ami kulcsfontosságú a felújítások magas költségei miatt – írja a a Cnbc.
Tom Curtis, a Burger King amerikai elnöke szerint ez az első alkalom hosszú idő óta, hogy a vállalat jelentős tőkebefektetést hajt végre az üzletág fejlődése érdekében. A beruházás bejelentése után Curtis országos turnéra indul az Egyesült Államokban, hogy bemutassa az átalakítási stratégiát és elindítsa a beruházásra való jelentkezési folyamatot. A Restaurant Brands részvényei stabilan maradtak, annak ellenére, hogy a cég gyengébb eredményekről számolt be, de még mindig meghaladta a Wall Street előzetes becsléseit.
Kapcsolódó cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >