A Burger King 300 millió dollárt szán éttermei modernilzálására

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 05. 01. 11:23

A Burger King és anyavállalata, a Restaurant Brands International, további 300 millió dolláros beruházással tervezi folytatni az amerikai éttermeinek modernizálását. Ez a beruházás része egy nagyobb, több mint 2 milliárd dolláros gazdaságélénkítő programnak, amelynek célja a lánc üzleti teljesítményének javítása és az értékesítés növelése.

Az amerikai éttermek átalakítására és modernizálására irányuló további 300 millió dolláros beruházás során a Restaurant Brands International a technológiai fejlesztésekre, az éttermek felújítására és a mobilalkalmazásba való befektetésekre koncentrál. A cég korábban már jelentős beruházásokat hajtott végre, beleértve egy 250 millió dolláros kezdeményezést az éttermek felújítására és egy 150 millió dolláros projektet a digitális eszközök fejlesztésére. A tervek szerint a vállalat összesen körülbelül 2,2 milliárd dollárt kíván fordítani az amerikai Burger King üzletek újjáépítésére, és 2028-ra szeretnék, ha az összes amerikai étterem 85-90%-a megújulna. Ebben fontos szerepet játszik a Carrols Restaurant Group 1 milliárd dolláros akvizíciója és a további 500 millió dolláros korszerűsítés.

A „Sizzle” dizájn, amely az autós mobil rendelések átvételét és az önrendelő kioszkokat is magában foglalja, az átalakítások középpontjában áll. A már átalakított mintegy 100 helyszínen tapasztalt pozitív eredmények arra ösztönzik a vállalatot, hogy folytassa ezt az irányt. A franchise partnerek számára a Burger King pénzügyi ösztönzőket kínál, beleértve a jogdíjakból való kedvezményeket is, ami kulcsfontosságú a felújítások magas költségei miatt – írja a a Cnbc.

Tom Curtis, a Burger King amerikai elnöke szerint ez az első alkalom hosszú idő óta, hogy a vállalat jelentős tőkebefektetést hajt végre az üzletág fejlődése érdekében. A beruházás bejelentése után Curtis országos turnéra indul az Egyesült Államokban, hogy bemutassa az átalakítási stratégiát és elindítsa a beruházásra való jelentkezési folyamatot. A Restaurant Brands részvényei stabilan maradtak, annak ellenére, hogy a cég gyengébb eredményekről számolt be, de még mindig meghaladta a Wall Street előzetes becsléseit.

 

 

Kapcsolódó cikkeink