A Burger King 300 millió dollárt szán éttermei modernilzálására
A Burger King és anyavállalata, a Restaurant Brands International, további 300 millió dolláros beruházással tervezi folytatni az amerikai éttermeinek modernizálását. Ez a beruházás része egy nagyobb, több mint 2 milliárd dolláros gazdaságélénkítő programnak, amelynek célja a lánc üzleti teljesítményének javítása és az értékesítés növelése.
Az amerikai éttermek átalakítására és modernizálására irányuló további 300 millió dolláros beruházás során a Restaurant Brands International a technológiai fejlesztésekre, az éttermek felújítására és a mobilalkalmazásba való befektetésekre koncentrál. A cég korábban már jelentős beruházásokat hajtott végre, beleértve egy 250 millió dolláros kezdeményezést az éttermek felújítására és egy 150 millió dolláros projektet a digitális eszközök fejlesztésére. A tervek szerint a vállalat összesen körülbelül 2,2 milliárd dollárt kíván fordítani az amerikai Burger King üzletek újjáépítésére, és 2028-ra szeretnék, ha az összes amerikai étterem 85-90%-a megújulna. Ebben fontos szerepet játszik a Carrols Restaurant Group 1 milliárd dolláros akvizíciója és a további 500 millió dolláros korszerűsítés.
A „Sizzle” dizájn, amely az autós mobil rendelések átvételét és az önrendelő kioszkokat is magában foglalja, az átalakítások középpontjában áll. A már átalakított mintegy 100 helyszínen tapasztalt pozitív eredmények arra ösztönzik a vállalatot, hogy folytassa ezt az irányt. A franchise partnerek számára a Burger King pénzügyi ösztönzőket kínál, beleértve a jogdíjakból való kedvezményeket is, ami kulcsfontosságú a felújítások magas költségei miatt – írja a a Cnbc.
Tom Curtis, a Burger King amerikai elnöke szerint ez az első alkalom hosszú idő óta, hogy a vállalat jelentős tőkebefektetést hajt végre az üzletág fejlődése érdekében. A beruházás bejelentése után Curtis országos turnéra indul az Egyesült Államokban, hogy bemutassa az átalakítási stratégiát és elindítsa a beruházásra való jelentkezési folyamatot. A Restaurant Brands részvényei stabilan maradtak, annak ellenére, hogy a cég gyengébb eredményekről számolt be, de még mindig meghaladta a Wall Street előzetes becsléseit.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >