A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó cégének bevétele 5,5 százalékkal csökkent a június végével záródott pénzügyi első negyedévében.
A bevétel 433 millió fontra (581,6 millió dollár) esett az egy évvel korábbi 458 millió fontról – áll a vállalat honlapján.
Az összehasonlítható árbevétel 1 százalékkal mérséklődött, kevésbé a szakértői várakozások átlagában szerepelt 3 százalékos csökkenésnél. Kínában 5 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben (Kína nélkül) pedig 4 százalékkal esett éves összevetésben a cég negyedéves bevétele. Eközben Észak- és Dél-Amerikában 4 százalékkal, az EMEIA régióban (Európa, Közel-Kelet, India és Afrika) 1 százalékkal nőtt.
A Burberry 3 millió font adózás utáni veszteséggel zárta a március végével záródott 2025-ös pénzügyi évét, árbevétele pedig 17 százalékkal csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
MNB: az infláció elleni küzdelem még nem ért vége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >