A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati és kiegészítő termékeket forgalmazó cégének bevétele 5,5 százalékkal csökkent a június végével záródott pénzügyi első negyedévében.
A bevétel 433 millió fontra (581,6 millió dollár) esett az egy évvel korábbi 458 millió fontról – áll a vállalat honlapján.
Az összehasonlítható árbevétel 1 százalékkal mérséklődött, kevésbé a szakértői várakozások átlagában szerepelt 3 százalékos csökkenésnél. Kínában 5 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben (Kína nélkül) pedig 4 százalékkal esett éves összevetésben a cég negyedéves bevétele. Eközben Észak- és Dél-Amerikában 4 százalékkal, az EMEIA régióban (Európa, Közel-Kelet, India és Afrika) 1 százalékkal nőtt.
A Burberry 3 millió font adózás utáni veszteséggel zárta a március végével záródott 2025-ös pénzügyi évét, árbevétele pedig 17 százalékkal csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Befektetői felmérés: markánsan romlanak a globális üzleti szektor idei világgazdasági növekedési várakozásai
Markánsan romlanak a globális üzleti szektor idei világgazdasági növekedési várakozásai…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >Az amerikai fagylaltnap alkalmából akció indult vasárnap a Balatonnál
Ezer gombóc fagylaltkupont rejtenek el vasárnaptól a Balaton körül az…
Tovább olvasom >A világ 50 leginnovatívabb városa közé került Budapest
A Bloomberg Philanthropies 2025-ös Mayors Challenge versenyén Budapest bekerült a…
Tovább olvasom >