A Budweiser nyerte a Superbowl hirdetési döntőjét
A verseny idején vetített reklám szpotok közül immár tizedik alkalommal találták legjobbnak az Anheuser-Busch hirdetését.
A nézők szavazatai alapján
az Anheuser-Busch jelképének számító
Clydesdale fajtájú ló és egy dalmata
történetét bemutató 60 másodperces
film volt a legjobb hirdetés. A USA Today és az AOL
felmérése szerint az Anheuser-Busch reklámja
immár a tizedik egymást követő évben lett
a legnépszerűbb a profi amerikai futball bajnokság
döntőjében. A szpotot a DDB Chicago készítette.
A második helyen a Fedex, a
harmadikon a Bridgestone végzett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >