A Budweiser nyerte a Superbowl hirdetési döntőjét
A verseny idején vetített reklám szpotok közül immár tizedik alkalommal találták legjobbnak az Anheuser-Busch hirdetését.
A nézők szavazatai alapján
az Anheuser-Busch jelképének számító
Clydesdale fajtájú ló és egy dalmata
történetét bemutató 60 másodperces
film volt a legjobb hirdetés. A USA Today és az AOL
felmérése szerint az Anheuser-Busch reklámja
immár a tizedik egymást követő évben lett
a legnépszerűbb a profi amerikai futball bajnokság
döntőjében. A szpotot a DDB Chicago készítette.
A második helyen a Fedex, a
harmadikon a Bridgestone végzett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >