A budapesti tűzijáték rengeteg turistát vonzott
Idén minden idők leglátványosabb fény- és tűzijátékával, valamint drónshow-jával ünnepelt Magyarország, az eseményt minden eddiginél többen követték a Szent István-rendezvénysorozat helyszínein, ugyanakkor a közmédia televíziós közvetítése is nézettségi rekordot döntött – közölték a szervezők az MTI-vel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/pexels-designecologist-2526105.jpg)
Sok turistát vonzott
Közleményükben azt írták: Magyarország születésnapján idén is hatalmas fesztiválforgatag töltötte meg Budapestet; a látogatók több mint 20 rendezvényhelyszínen, száznál is több programmal ünnepelhettek Szent István-nap alkalmából. A háromnapos eseményt ezúttal is a Tűz és fények játéka koronázta meg. „A pirotechnikai elemeket, fényjátékot, épületfestést és drónbemutatót magába foglaló, fél órán át tartó attrakció rendkívül felemelő és olykor katartikus élményt nyújtott a vendégek számára” – írták.
A nemzet történelmét életre keltő, komplex vizuális show-műsort 34 ezer pirotechnikai effekt tette lehetővé, amelyeket 230 irányítási pontról lőttek a magasba, a színvonalas fényjátékért és épületfestésért pedig több mint 1100 intelligens lámpa, 61 nagyteljesítményű lézeres projektor és további 34 lézerberendezés felelt. A Tűz és a fények játéka záróakkordjául szolgáló drón-showban 896 pilóta nélküli repülőeszköz varázsolta a nézők szeme elé nemzeti történelmünk jelképeit – olvasható a közleményben.
A Szent István Nap rendezvénysorozat 2023-ban minden eddiginél több érdeklődőt vonzott a fővárosba, ami jelentősen hozzájárul a fővárosi turizmus szárnyalásához, illetve a megvalósításban résztvevő több tízezer vállalkozás forgalmához – közölték.
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >