A brit Urban Legendbe fektet a Mondelēz
Kisebbségi részesedést szerzett a Mondelēz International SnackFutures Ventures, a vállalat kockázati tőkeágazata az Urban Legend nevű brit cégben, amely egészségesebb friss fánkokat és péksüteményeket kínál.
Az Urban Legendet 2021-ben alapította Anthony Fletcher tudós és vállalkozó, aki egyedi, szabadalmaztatott légsütő technológiát alkalmaz, amely segítségével a fánkok cukor-, zsír- és kalóriatartalma akár 30-75%-kal csökkenthető a hagyományos eljárással készült termékekéhez képest.
A vállalat minden fánkja, beleértve a krémes töltelékkel, cukormázzal és bevonóval készülő változatokat is, kevesebb mint 200 kalóriát tartalmaz. Az Urban Legend jelenleg 12 különféle fánkot és péksüteményt kínál közel 200 brit üzletben.
Richie Gray, a SnackFutures Ventures globális vezetője az részesedés-akvizíció kapcsán elmondta, hogy az Urban Legend kellően jól pozícionált ahhoz, hogy forradalmasítsa a brit friss péksütemények piacát. A SnackFutures a márkában növekedési potenciált lát, különösen annak a „tudatos kényeztetésre” való fókuszálása miatt.
Anthony Fletcher, az Urban Legend alapító igazgatója örömét fejezte ki a Mondelēzzel való partnerség adta hatalmas lehetőség fölött, mellyel az innováció Európa és a világ más részein is elterjedhet.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >