A brit Urban Legendbe fektet a Mondelēz
Kisebbségi részesedést szerzett a Mondelēz International SnackFutures Ventures, a vállalat kockázati tőkeágazata az Urban Legend nevű brit cégben, amely egészségesebb friss fánkokat és péksüteményeket kínál.
Az Urban Legendet 2021-ben alapította Anthony Fletcher tudós és vállalkozó, aki egyedi, szabadalmaztatott légsütő technológiát alkalmaz, amely segítségével a fánkok cukor-, zsír- és kalóriatartalma akár 30-75%-kal csökkenthető a hagyományos eljárással készült termékekéhez képest.
A vállalat minden fánkja, beleértve a krémes töltelékkel, cukormázzal és bevonóval készülő változatokat is, kevesebb mint 200 kalóriát tartalmaz. Az Urban Legend jelenleg 12 különféle fánkot és péksüteményt kínál közel 200 brit üzletben.
Richie Gray, a SnackFutures Ventures globális vezetője az részesedés-akvizíció kapcsán elmondta, hogy az Urban Legend kellően jól pozícionált ahhoz, hogy forradalmasítsa a brit friss péksütemények piacát. A SnackFutures a márkában növekedési potenciált lát, különösen annak a „tudatos kényeztetésre” való fókuszálása miatt.
Anthony Fletcher, az Urban Legend alapító igazgatója örömét fejezte ki a Mondelēzzel való partnerség adta hatalmas lehetőség fölött, mellyel az innováció Európa és a világ más részein is elterjedhet.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >