A brit Urban Legendbe fektet a Mondelēz
Kisebbségi részesedést szerzett a Mondelēz International SnackFutures Ventures, a vállalat kockázati tőkeágazata az Urban Legend nevű brit cégben, amely egészségesebb friss fánkokat és péksüteményeket kínál.
Az Urban Legendet 2021-ben alapította Anthony Fletcher tudós és vállalkozó, aki egyedi, szabadalmaztatott légsütő technológiát alkalmaz, amely segítségével a fánkok cukor-, zsír- és kalóriatartalma akár 30-75%-kal csökkenthető a hagyományos eljárással készült termékekéhez képest.
A vállalat minden fánkja, beleértve a krémes töltelékkel, cukormázzal és bevonóval készülő változatokat is, kevesebb mint 200 kalóriát tartalmaz. Az Urban Legend jelenleg 12 különféle fánkot és péksüteményt kínál közel 200 brit üzletben.
Richie Gray, a SnackFutures Ventures globális vezetője az részesedés-akvizíció kapcsán elmondta, hogy az Urban Legend kellően jól pozícionált ahhoz, hogy forradalmasítsa a brit friss péksütemények piacát. A SnackFutures a márkában növekedési potenciált lát, különösen annak a „tudatos kényeztetésre” való fókuszálása miatt.
Anthony Fletcher, az Urban Legend alapító igazgatója örömét fejezte ki a Mondelēzzel való partnerség adta hatalmas lehetőség fölött, mellyel az innováció Európa és a világ más részein is elterjedhet.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >