A brit Urban Legendbe fektet a Mondelēz

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 07. 09:07

Kisebbségi részesedést szerzett a Mondelēz International SnackFutures Ventures, a vállalat kockázati tőkeágazata az Urban Legend nevű brit cégben, amely egészségesebb friss fánkokat és péksüteményeket kínál.

Az Urban Legendet 2021-ben alapította Anthony Fletcher tudós és vállalkozó, aki egyedi, szabadalmaztatott légsütő technológiát alkalmaz, amely segítségével a fánkok cukor-, zsír- és kalóriatartalma akár 30-75%-kal csökkenthető a hagyományos eljárással készült termékekéhez képest.

A vállalat minden fánkja, beleértve a krémes töltelékkel, cukormázzal és bevonóval készülő változatokat is, kevesebb mint 200 kalóriát tartalmaz. Az Urban Legend jelenleg 12 különféle fánkot és péksüteményt kínál közel 200 brit üzletben.

Richie Gray, a SnackFutures Ventures globális vezetője az részesedés-akvizíció kapcsán elmondta, hogy az Urban Legend kellően jól pozícionált ahhoz, hogy forradalmasítsa a brit friss péksütemények piacát. A SnackFutures a márkában növekedési potenciált lát, különösen annak a „tudatos kényeztetésre” való fókuszálása miatt.

Anthony Fletcher, az Urban Legend alapító igazgatója örömét fejezte ki a Mondelēzzel való partnerség adta hatalmas lehetőség fölött, mellyel az innováció Európa és a világ más részein is elterjedhet.

ESM

Kapcsolódó cikkeink