A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok iránt.
A kereskedő a The Mirrorral megosztott adatai szerint az alkoholmentes sörök iránti kereslet 20%-kal nőtt az előző évhez képest, és különösen a multipack kiszerelések népszerűek – számolt be a Grocery Gazette. A karácsonyt megelőző négy hétben a Tesco 15%-os növekedést vár az olyan márkák, mint a Lucky Saint, a Heineken, a Peroni és az Athletic termékei iránt.
A kereslet az alkoholmentes borok esetében több mint 10%-kal, míg az alkoholmentes szeszes italok iránt 20%-kal emelkedett, ezért a Tesco kínálatát 30%-kal bővítette. A legnépszerűbb karácsonyi szeszesital-alternatívák között a Whitley Neill Rhubarb és Ginger 0% gin, a Captain Morgan Alcohol Free Rum, valamint a Tesco saját márkás Pink Gin and Lemonade 0,5% szerepelnek.
Nemcsak a Tesco tapasztalja ugyanakkor a kereslet növekedését a kategóriában: a hónap elején a Majestic boráruház is új, prémium alkoholmentes italokat vezetett be, hogy a gyorsan bővülő fogyasztói érdeklődést kielégítse. A Majestic 2022 márciusa óta 600%-os emelkedést regisztrált az alacsony alkoholtartalmú és az alkoholmentes italok értékesítésében, amelyek népszerűsége várhatóan tovább növekszik a karácsonyi és a száraz januári időszak alatt.
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >