A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok iránt.
A kereskedő a The Mirrorral megosztott adatai szerint az alkoholmentes sörök iránti kereslet 20%-kal nőtt az előző évhez képest, és különösen a multipack kiszerelések népszerűek – számolt be a Grocery Gazette. A karácsonyt megelőző négy hétben a Tesco 15%-os növekedést vár az olyan márkák, mint a Lucky Saint, a Heineken, a Peroni és az Athletic termékei iránt.
A kereslet az alkoholmentes borok esetében több mint 10%-kal, míg az alkoholmentes szeszes italok iránt 20%-kal emelkedett, ezért a Tesco kínálatát 30%-kal bővítette. A legnépszerűbb karácsonyi szeszesital-alternatívák között a Whitley Neill Rhubarb és Ginger 0% gin, a Captain Morgan Alcohol Free Rum, valamint a Tesco saját márkás Pink Gin and Lemonade 0,5% szerepelnek.
Nemcsak a Tesco tapasztalja ugyanakkor a kereslet növekedését a kategóriában: a hónap elején a Majestic boráruház is új, prémium alkoholmentes italokat vezetett be, hogy a gyorsan bővülő fogyasztói érdeklődést kielégítse. A Majestic 2022 márciusa óta 600%-os emelkedést regisztrált az alacsony alkoholtartalmú és az alkoholmentes italok értékesítésében, amelyek népszerűsége várhatóan tovább növekszik a karácsonyi és a száraz januári időszak alatt.
Kapcsolódó cikkeink
130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >