A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 12. 09:10

A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít az alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italok iránt.

A kereskedő a The Mirrorral megosztott adatai szerint az alkoholmentes sörök iránti kereslet 20%-kal nőtt az előző évhez képest, és különösen a multipack kiszerelések népszerűek – számolt be a Grocery Gazette. A karácsonyt megelőző négy hétben a Tesco 15%-os növekedést vár az olyan márkák, mint a Lucky Saint, a Heineken, a Peroni és az Athletic termékei iránt.

A kereslet az alkoholmentes borok esetében több mint 10%-kal, míg az alkoholmentes szeszes italok iránt 20%-kal emelkedett, ezért a Tesco kínálatát 30%-kal bővítette. A legnépszerűbb karácsonyi szeszesital-alternatívák között a Whitley Neill Rhubarb és Ginger 0% gin, a Captain Morgan Alcohol Free Rum, valamint a Tesco saját márkás Pink Gin and Lemonade 0,5% szerepelnek.

Nemcsak a Tesco tapasztalja ugyanakkor a kereslet növekedését a kategóriában: a hónap elején a Majestic boráruház is új, prémium alkoholmentes italokat vezetett be, hogy a gyorsan bővülő fogyasztói érdeklődést kielégítse. A Majestic 2022 márciusa óta 600%-os emelkedést regisztrált az alacsony alkoholtartalmú és az alkoholmentes italok értékesítésében, amelyek népszerűsége várhatóan tovább növekszik a karácsonyi és a száraz januári időszak alatt.

Kapcsolódó cikkeink