A brit Tesco összehangolja árait az Aldi áraival
Több száz termékét adná az Aldi áraihoz igazodva a Tesco, amely ezzel a lépésével akarja meggátolni legnagyobb riválisa piaci részesedésének további növekedését. Az Aldiéhoz rögzített árképzés többek közt érinti a csökkentett zsírtartalmú darált marhahúst, a görög joghurtot és az avokádót. A kezdeményezés az online áruház áraira is vonatkozik.
Az Aldi a lépésre reagálva közölte, hogy ők továbbra is igyekeznek tartani magukat a vásárlóknak adott a legalacsonyabb árra vonatkozó ígéretükhöz. Így lehet, hogy még mindig vásárlók milliói pártolnak át az Aldihoz más, drágább kereskedőláncoktól.
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >