A brit Tesco összehangolja árait az Aldi áraival
Több száz termékét adná az Aldi áraihoz igazodva a Tesco, amely ezzel a lépésével akarja meggátolni legnagyobb riválisa piaci részesedésének további növekedését. Az Aldiéhoz rögzített árképzés többek közt érinti a csökkentett zsírtartalmú darált marhahúst, a görög joghurtot és az avokádót. A kezdeményezés az online áruház áraira is vonatkozik.
Az Aldi a lépésre reagálva közölte, hogy ők továbbra is igyekeznek tartani magukat a vásárlóknak adott a legalacsonyabb árra vonatkozó ígéretükhöz. Így lehet, hogy még mindig vásárlók milliói pártolnak át az Aldihoz más, drágább kereskedőláncoktól.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Összeolvad az Aldi Nord és az Aldi Süd – Egyesülhet a világ egyik legnagyobb diszkontlánca
Hat évtizednyi különutasság után történelmi jelentőségű lépésre készül az Aldi:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >