A brit Tesco összehangolja árait az Aldi áraival
Több száz termékét adná az Aldi áraihoz igazodva a Tesco, amely ezzel a lépésével akarja meggátolni legnagyobb riválisa piaci részesedésének további növekedését. Az Aldiéhoz rögzített árképzés többek közt érinti a csökkentett zsírtartalmú darált marhahúst, a görög joghurtot és az avokádót. A kezdeményezés az online áruház áraira is vonatkozik.
Az Aldi a lépésre reagálva közölte, hogy ők továbbra is igyekeznek tartani magukat a vásárlóknak adott a legalacsonyabb árra vonatkozó ígéretükhöz. Így lehet, hogy még mindig vásárlók milliói pártolnak át az Aldihoz más, drágább kereskedőláncoktól.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >A The Guardian gourmet appjával társul a brit Tesco
A Tesco prémium élelmiszer- és italválasztékával, a Tesco Finesttel indítja…
Tovább olvasom >A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >