A brit online áruházak tarolnak a gyenge fonton
Az online utalásokat lebonyolító Moneybookers cég becslése szerint az interneten vásárló franciák 30 százaléka, a németeknek 22 százaléka, a lengyeleknek 22 százaléka vásárol brit internetes áruházban.
A Moneybookers számításai szerint az euróövezet országainak polgárai 48 fontot (közel 15 ezer forintot) tudnak megtakarítani például egy iPod zenelejátszón, és mintegy 62 fontot (valamivel több mint 18 ezer forintot) egy márkás napszemüvegen, ha azt brit internetes áruházban veszik.
De általában véve is egyre népszerűbb az online-vásárlás Európában: az európaiak 44 százaléka rendelt árut külföldi honlapokról, a sort Németország vezeti 53 százalékkal, majd Nagy-Britannia és Franciaország következik 45, illetve 43 százalékos részaránnyal – írta a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >