A brit online áruházak tarolnak a gyenge fonton
Az online utalásokat lebonyolító Moneybookers cég becslése szerint az interneten vásárló franciák 30 százaléka, a németeknek 22 százaléka, a lengyeleknek 22 százaléka vásárol brit internetes áruházban.
A Moneybookers számításai szerint az euróövezet országainak polgárai 48 fontot (közel 15 ezer forintot) tudnak megtakarítani például egy iPod zenelejátszón, és mintegy 62 fontot (valamivel több mint 18 ezer forintot) egy márkás napszemüvegen, ha azt brit internetes áruházban veszik.
De általában véve is egyre népszerűbb az online-vásárlás Európában: az európaiak 44 százaléka rendelt árut külföldi honlapokról, a sort Németország vezeti 53 százalékkal, majd Nagy-Britannia és Franciaország következik 45, illetve 43 százalékos részaránnyal – írta a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >