A brit online áruházak tarolnak a gyenge fonton
Az online utalásokat lebonyolító Moneybookers cég becslése szerint az interneten vásárló franciák 30 százaléka, a németeknek 22 százaléka, a lengyeleknek 22 százaléka vásárol brit internetes áruházban.
A Moneybookers számításai szerint az euróövezet országainak polgárai 48 fontot (közel 15 ezer forintot) tudnak megtakarítani például egy iPod zenelejátszón, és mintegy 62 fontot (valamivel több mint 18 ezer forintot) egy márkás napszemüvegen, ha azt brit internetes áruházban veszik.
De általában véve is egyre népszerűbb az online-vásárlás Európában: az európaiak 44 százaléka rendelt árut külföldi honlapokról, a sort Németország vezeti 53 százalékkal, majd Nagy-Britannia és Franciaország következik 45, illetve 43 százalékos részaránnyal – írta a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >