A brit kiskereskedelmi forgalom növekedése az idei legalacsonyabb szintre lassult
A kiskereskedelmi forgalom növekedése az idei legalacsonyabb ütemre lassult a múlt héten az új adatok szerint, bár év/év alapon még mindig előrébb járt. A BDO High Street Sales Tracker szerint az összes hasonló eladás 2,1%-kal nőtt az augusztus 21-ével végződő héten az előző év azonos hétéhez képest.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/joshua-rawson-harris-YNaSz-E7Qss-unsplash-scaled.jpg)
A divateladások 2,6%-kal nőttek, ami a leglassabb növekedés idén június első hete óta
A divateladások 2,6%-kal nőttek, ami a leglassabb növekedés idén június első hete óta.
„A csökkenő bérekről és a fogyasztói bizalomról szóló legutóbbi jelentések közepette az üzletekben az összes bázishoz mért kereslet mérsékelt növekedést mutatott az elmúlt hetekhez képest, míg a nem bolti, bázishoz mért eladások száma újabb negatív hetet regisztrált” – közölte a BDO.
Az adatokból kiderült, hogy az összes bolti hasonló eladás 6%-kal nőtt az előző év azonos heti 33,61%-os bázisáról, míg a nem bolti eladások 5,8%-kal csökkentek, szemben az évi 21,94%-os növekedéssel. ezelőtt.
Összességében a látogatók száma 8,6%-kal nőtt az előző év azonos hétéhez képest, a főutcák látogatottsága 11,8%-kal, míg a bevásárlóközpontokban 8,7%-kal nőtt a látogatók száma. A kiskereskedelmi központok látogatottsága eközben 0,8%-kal csökkent, ami sorozatban az ötödik negatív eredményt mutató hét.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >