A brit kiskereskedelmi forgalom növekedése az idei legalacsonyabb szintre lassult
A kiskereskedelmi forgalom növekedése az idei legalacsonyabb ütemre lassult a múlt héten az új adatok szerint, bár év/év alapon még mindig előrébb járt. A BDO High Street Sales Tracker szerint az összes hasonló eladás 2,1%-kal nőtt az augusztus 21-ével végződő héten az előző év azonos hétéhez képest.
A divateladások 2,6%-kal nőttek, ami a leglassabb növekedés idén június első hete óta.
„A csökkenő bérekről és a fogyasztói bizalomról szóló legutóbbi jelentések közepette az üzletekben az összes bázishoz mért kereslet mérsékelt növekedést mutatott az elmúlt hetekhez képest, míg a nem bolti, bázishoz mért eladások száma újabb negatív hetet regisztrált” – közölte a BDO.
Az adatokból kiderült, hogy az összes bolti hasonló eladás 6%-kal nőtt az előző év azonos heti 33,61%-os bázisáról, míg a nem bolti eladások 5,8%-kal csökkentek, szemben az évi 21,94%-os növekedéssel. ezelőtt.
Összességében a látogatók száma 8,6%-kal nőtt az előző év azonos hétéhez képest, a főutcák látogatottsága 11,8%-kal, míg a bevásárlóközpontokban 8,7%-kal nőtt a látogatók száma. A kiskereskedelmi központok látogatottsága eközben 0,8%-kal csökkent, ami sorozatban az ötödik negatív eredményt mutató hét.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >