A brit Co-op sem jelzi többé a lejárati időt saját márkás joghurtjain
A brit Co-operative Group az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése céljából májustól nem közli többé a lejárati időt saját márkás joghurtjain. A lejárat jelzése helyett a jövőben a „minőségét megőrzi” dátum segíti a vásárlókat az élelmiszer-pazarlás elkerülésében.
A romlási idő jelölését a joghurttermékeken élelmiszer-biztonsági okok magyarázzák, míg a „minőségét megőrzi” dátum a minőségre utal, és az adott élelmiszer gyakran ezen időpont után is fogyasztható. A Co-op arra bátorítja vásárlóit, hogy a termék minőségét ellenőrizzék, és vizuális jelek alapján döntsék el, hogy az még fogyasztható-e vagy sem.
Az Egyesült Királyságban évente mintegy 100 millió font értékben kerül joghurt a szemétbe a csomagolásra nyomtatott útmutató miatt.
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >A héten indul a NAV ellenőrzéssorozata a Balatonnál és a Velencei-tónál
A héten megkezdte nyári ellenőrzéssorozatát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >