A brit Co-op sem jelzi többé a lejárati időt saját márkás joghurtjain
A brit Co-operative Group az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése céljából májustól nem közli többé a lejárati időt saját márkás joghurtjain. A lejárat jelzése helyett a jövőben a „minőségét megőrzi” dátum segíti a vásárlókat az élelmiszer-pazarlás elkerülésében.
A romlási idő jelölését a joghurttermékeken élelmiszer-biztonsági okok magyarázzák, míg a „minőségét megőrzi” dátum a minőségre utal, és az adott élelmiszer gyakran ezen időpont után is fogyasztható. A Co-op arra bátorítja vásárlóit, hogy a termék minőségét ellenőrizzék, és vizuális jelek alapján döntsék el, hogy az még fogyasztható-e vagy sem.
Az Egyesült Királyságban évente mintegy 100 millió font értékben kerül joghurt a szemétbe a csomagolásra nyomtatott útmutató miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >