A BrewDog brit kézműves sör Kínában terjeszkedik
A brit kézműves sör, a BrewDog Punk IPA, Hazy Jane és Elvis Juice söreit Kínában fogja gyártani a Budweiser China-val létrehozott joint venture válallkozáson keresztül, amely a cég reményei szerint segít a kínai értékesítési számokat megnövelni.
Kína a BrewDog csoport értékesítéséhez jelenleg mindössze 1%-ot tesz hozzá, és a joint venture ezt az arányt hivatott megsokszorozni. A skóciai központú vállalat 2026-ig új bárokat is tervez nyitni.
Az alapítók, a TSG Consumer Partners magántőke-befektető cég és crowdfunding befektetők tulajdonában álló BrewDog a termelést már helyileg intézi az Egyesült Államokban, Németországban és Ausztráliában.
A vállalat 2021-ben vezette be Írországban az általa „a bolygó az első” koncepciójú LOST sörmárkát. A sörfőzde a lagert „szén-dioxid-negatívként” pozicionálta: a sör főzéséhez a szokásosnál 30%-kal kevesebb vizet és 100%-ban szélenergiát használnak, a sör alapját képező maláta egy részét pedig frisskenyér-felesleggel helyettesítik.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >