A BP kész franchise-ba bocsátani Wild Bean kávézóját
A BP elérhetővé teszi új Wild Bean Cafe franchise-koncepcióját a hálózatában működő kereskedők számára. Az elkövetkező 3-4 hónapban kísérleti jelleggel független üzletekben teszteli a cég az új koncepciót, amely teljes körűen várhatóan 2019 végén jelenik meg a hálózatban.
A BP az üzemanyagértékesítésen túl más egyéb területeken is támogatni kívánja kereskedőpartnereit a sikeres működésben. Kiváló lehetőséget jelent az utazók számára minőségi és gyors kiszolgálást biztosító Wild Bean Cafe üzemeltetése, amely immár 20 éves múltra tekint vissza. A franchise-ba jelentkező független kereskedők a kis önkiszolgáló egység vagy a pultos változat közül választhatnak, és mivel a falatozókban kínált ételválaszték nem kötődik egyetlen napszakhoz – a szendvics és croissant mellett például pizza is rendelhető –, így a nap egésze folyamán forgalmat vonzhat.
A BP vállalja, hogy a személyzet képzésében közreműködik és élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos támogatást nyújt partnereinek.
Kapcsolódó cikkeink
Új technológia forradalmasíthatja a kényelmi boltok házhoz szállítását az Egyesült Királyságban
A brit NearSt technológiai vállalat új az Egyesült Királyság kényelmi…
Tovább olvasom >Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >