A BP kész franchise-ba bocsátani Wild Bean kávézóját
A BP elérhetővé teszi új Wild Bean Cafe franchise-koncepcióját a hálózatában működő kereskedők számára. Az elkövetkező 3-4 hónapban kísérleti jelleggel független üzletekben teszteli a cég az új koncepciót, amely teljes körűen várhatóan 2019 végén jelenik meg a hálózatban.
A BP az üzemanyagértékesítésen túl más egyéb területeken is támogatni kívánja kereskedőpartnereit a sikeres működésben. Kiváló lehetőséget jelent az utazók számára minőségi és gyors kiszolgálást biztosító Wild Bean Cafe üzemeltetése, amely immár 20 éves múltra tekint vissza. A franchise-ba jelentkező független kereskedők a kis önkiszolgáló egység vagy a pultos változat közül választhatnak, és mivel a falatozókban kínált ételválaszték nem kötődik egyetlen napszakhoz – a szendvics és croissant mellett például pizza is rendelhető –, így a nap egésze folyamán forgalmat vonzhat.
A BP vállalja, hogy a személyzet képzésében közreműködik és élelmiszer-biztonsággal kapcsolatos támogatást nyújt partnereinek.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >