A Borsodi Szupercsapat különleges bevetésen a Bükki Nemzeti Parkban
A Borsodi Sörgyár idén is úgy döntött, hogy felkarol egy jó ügyet a sörgyárnak otthont adó régióban. A vállalat munkatársai önkéntes összefogással egy Szupercsapatot alkottak, és ez alkalommal a Bükki Nemzeti Park népszerű túraútvonalának, a Szinva tanösvénynek felújítását tűzték ki célul.
A Borsodi a Molson Coors globális sörgyártó vállalat tagjaként minden évben egy teljes hónapot szentel a társadalmi felelősségvállalásnak, ahol kiemelt figyelmet kap a sörgyárnak otthont adó észak-magyarországi régió. Idén a Bükki Nemzeti Parkkal együttműködve újította meg a Szinva tanösvényt, amely az ország egyik legnépszerűbb turista útvonalainak egyike, de a meredeksége miatt eddig váratott magára a felújítás.
A Borsodi Sörgyár 9 új információs táblát biztosított a Szinva tanösvény megújításához, és a több mint 130 önkéntesből álló Borsodi Szupercsapat a táblák kihelyezésében is segítséget nyújtott a nemzeti parknak.
„A Bükki Nemzeti Park Igazgatóság nagy örömmel fogadta a Borsodi Sörgyár támogatását, és hogy a sörgyár dolgozói társadalmi felelősségvállalási programjuk keretében hozzájárultak a helyi természeti és kultúrtörténeti értékek fenntartásához és bemutatásához. Az új táblák kihelyezését követően a Szinva tanösvény ismét várja azokat természetjárókat, akik szeretnék jobban megismerni a Bükk természeti kincseit és élővilágát” – mondta Rónai Kálmánné, a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság igazgatója.
A Borsodi Szupercsapata azonban nem csak a környezet megóvásáért tesz meg mindent, ugyanilyen elkötelezettséggel áll ki a felelős alkoholfogyasztás mellett is.
A hónap másik kiemelt témája idén a felelős alkoholfogyasztás fontosságának hangsúlyozása volt a Borsodi Sörgyárnál. Dr. Zacher Gábor eleget téve a vállalat meghívásának a mindennapi függőségeinkről, és a túlzott alkoholfogyasztás veszélyeiről beszélt a Borsodi munkavállalóinak
A program jól illeszkedett a Borsodi figyelemfelkeltő kezdeményezéseinek sorába: tavasszal a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság húsvéti ellenőrző akcióját támogatta, valamint a BKK-val közösen nyáron jelentetett meg egy kiadványt, amelynek célja a felelős alkoholfogyasztás és az éjszakai közösségi közlekedés népszerűsítése volt.
Globális társadalmi felelősségvállalás
A Borsodi hisz abban, hogy minden alkalommal, amikor kinyitunk egy sört, sörlenyomatot hagyunk magunk után környezetünkön és közösségeinken. A Molson Coors által indított globális Our Beer Print program keretében a sörgyár a pozitív sörlenyomatát szeretné növelni környezeti, társadalmi és emberi, munkavállalói szempontból.
Kapcsolódó cikkeink
Sörkülönlegességekkel fűszerezi meg a Borsodi az ünnepeket
Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >