A Borsodi Szupercsapat különleges bevetésen a Bükki Nemzeti Parkban
A Borsodi Sörgyár idén is úgy döntött, hogy felkarol egy jó ügyet a sörgyárnak otthont adó régióban. A vállalat munkatársai önkéntes összefogással egy Szupercsapatot alkottak, és ez alkalommal a Bükki Nemzeti Park népszerű túraútvonalának, a Szinva tanösvénynek felújítását tűzték ki célul.
A Borsodi a Molson Coors globális sörgyártó vállalat tagjaként minden évben egy teljes hónapot szentel a társadalmi felelősségvállalásnak, ahol kiemelt figyelmet kap a sörgyárnak otthont adó észak-magyarországi régió. Idén a Bükki Nemzeti Parkkal együttműködve újította meg a Szinva tanösvényt, amely az ország egyik legnépszerűbb turista útvonalainak egyike, de a meredeksége miatt eddig váratott magára a felújítás.
A Borsodi Sörgyár 9 új információs táblát biztosított a Szinva tanösvény megújításához, és a több mint 130 önkéntesből álló Borsodi Szupercsapat a táblák kihelyezésében is segítséget nyújtott a nemzeti parknak.
„A Bükki Nemzeti Park Igazgatóság nagy örömmel fogadta a Borsodi Sörgyár támogatását, és hogy a sörgyár dolgozói társadalmi felelősségvállalási programjuk keretében hozzájárultak a helyi természeti és kultúrtörténeti értékek fenntartásához és bemutatásához. Az új táblák kihelyezését követően a Szinva tanösvény ismét várja azokat természetjárókat, akik szeretnék jobban megismerni a Bükk természeti kincseit és élővilágát” – mondta Rónai Kálmánné, a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság igazgatója.
A Borsodi Szupercsapata azonban nem csak a környezet megóvásáért tesz meg mindent, ugyanilyen elkötelezettséggel áll ki a felelős alkoholfogyasztás mellett is.
A hónap másik kiemelt témája idén a felelős alkoholfogyasztás fontosságának hangsúlyozása volt a Borsodi Sörgyárnál. Dr. Zacher Gábor eleget téve a vállalat meghívásának a mindennapi függőségeinkről, és a túlzott alkoholfogyasztás veszélyeiről beszélt a Borsodi munkavállalóinak
A program jól illeszkedett a Borsodi figyelemfelkeltő kezdeményezéseinek sorába: tavasszal a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság húsvéti ellenőrző akcióját támogatta, valamint a BKK-val közösen nyáron jelentetett meg egy kiadványt, amelynek célja a felelős alkoholfogyasztás és az éjszakai közösségi közlekedés népszerűsítése volt.
Globális társadalmi felelősségvállalás
A Borsodi hisz abban, hogy minden alkalommal, amikor kinyitunk egy sört, sörlenyomatot hagyunk magunk után környezetünkön és közösségeinken. A Molson Coors által indított globális Our Beer Print program keretében a sörgyár a pozitív sörlenyomatát szeretné növelni környezeti, társadalmi és emberi, munkavállalói szempontból.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >