A Borsodi közreműködésével Miskolcon a jégkorong Magyar Kupa
A Borsodi névadó szponzorként állt a Magyar Jégkorong Szövetség és a Miskolci Jegesmedvék szervezésében 2014. március 28-30. között megrendezésre kerülő Borsodi Magyar Kupa mellé, amelynek idén a Miskolci Jégcsarnok ad otthont. A Borsodi kiemelten fontosnak tartja regionális kapcsolatainak ápolását, a hazai pályán való aktív szerepvállalást. Ezt az elkötelezettséget fémjelzi a névadó szponzorként való jelenlét is, amely lehetővé tette, hogy a kupa idén a régió szívében, Miskolcon valósuljon meg.
A Borsodi, mint a régió első számú söre a hazai pályán való aktív jelenléttel kíván köszönetet mondani a helyi lakosoknak, erősítve így az együtt szurkolás élményét és szerepet vállalva a sört és sportot szerető közösségek életében.
Több olyan kezdeményezés is alátámasztja a Borsodi régió iránti hosszú távú elkötelezettségét, amely a hazai pálya fontosságát fémjelzi. A jégkorong kupa mellett idén februárban a Borsodi főszponzori szerződést kötött a régió legsikeresebb futball klubjával, a DVTK-val is.
„Együtt vagyunk, győzni fogunk!”, mondta Petr Kovarik, a Borsodi ügyvezető igazgatója a DVTK tavaszi évadnyitó szurkolói ankétján. Ez a mottó jól mutatja a Borsodi elkötelezettségét a hazai pályán való szerepvállalás mellett, amely most a jégkorong döntők támogatásával folytatódik. A szurkolók által kedvelt programok, csapatok szponzorálásán túl idén még számos olyan kezdeményezés vár a helyi közösségekre, amely a Borsodi támogatásával valósul majd meg és melyek valódi élményeket hoznak el a régióban a szurkolóknak.
A Borsodi fontos játékosként kíván jelen lenni Kelet-Magyarországon, azaz hazai pályán, partnerként a helyi közösségek mindennapjaiban. Ennek fényében a Borsodi Magyar Kupa támogatása is a márka a hosszú távú, regionális fókuszú stratégiájának egyik fontos elemét képezi.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >