A Borsodi a Publicis Consultants-ot választotta meghívásos tenderén
A Borsodi Sörgyár Zrt. meghívásos tenderen választotta ki a Publicis Consultants │ Budapest PR ügynökséget, a külső kommunikációs feladatok ellátására.
A Borsodi Sörgyár Zrt. a 11 éve folyó együttműködést kívánja folytatni a tender eredményeként hozott döntésével. „Az idei évre készített kommunikációs javaslat, és persze a szakma és a márkák ilyen mélységű ismerete mind szerepet játszott abban, hogy a korábbi PR ügynökségünk mellett, döntöttünk. Nagy feladatok várnak ránk a nehezedő piaci körülmények között az idén” – nyilatkozta dr. Stefánkovits Ildikó jogi és kommunikációs igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >