A Borsodi a Publicis Consultants-ot választotta meghívásos tenderén
A Borsodi Sörgyár Zrt. meghívásos tenderen választotta ki a Publicis Consultants │ Budapest PR ügynökséget, a külső kommunikációs feladatok ellátására.
A Borsodi Sörgyár Zrt. a 11 éve folyó együttműködést kívánja folytatni a tender eredményeként hozott döntésével. „Az idei évre készített kommunikációs javaslat, és persze a szakma és a márkák ilyen mélységű ismerete mind szerepet játszott abban, hogy a korábbi PR ügynökségünk mellett, döntöttünk. Nagy feladatok várnak ránk a nehezedő piaci körülmények között az idén” – nyilatkozta dr. Stefánkovits Ildikó jogi és kommunikációs igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >