A Borsodi a Publicis Consultants-ot választotta meghívásos tenderén
A Borsodi Sörgyár Zrt. meghívásos tenderen választotta ki a Publicis Consultants │ Budapest PR ügynökséget, a külső kommunikációs feladatok ellátására.
A Borsodi Sörgyár Zrt. a 11 éve folyó együttműködést kívánja folytatni a tender eredményeként hozott döntésével. „Az idei évre készített kommunikációs javaslat, és persze a szakma és a márkák ilyen mélységű ismerete mind szerepet játszott abban, hogy a korábbi PR ügynökségünk mellett, döntöttünk. Nagy feladatok várnak ránk a nehezedő piaci körülmények között az idén” – nyilatkozta dr. Stefánkovits Ildikó jogi és kommunikációs igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >