A Bónusz Brigád a forgalom megduplázásával számol az idén
A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1 milliárd 44 millió forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol, és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges – mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.
Kiemelte: a GKIeNET adatai szerint a cég 42 százalékos részesedésével piacvezető Magyarországon. Heller Gábor és Kaprinay Zoltán 2010-ben alapította a Bónusz Brigád közösségi vásárló portált Magyarországon. A cég felkutatja a legjobb helyeket, lealkudja az árakat, és meghirdeti az ajánlatokat saját közösségének.
Kaprinay Zoltán kifejtette: tavaly mintegy ezer üzleti partner szolgáltatását értékesítették a kedvezményt adó bónusz rendszerben. Az alapító-tulajdonos tájékoztatása szerint 2011-ben 1,6 milliárd forintot „spóroltak” meg a rajtuk keresztül kedvezményesen vásárlóknak, a 2010 szeptemberi indulás óta pedig 1,9 milliárd forintot sikerült az emberek pénztárcájában hagyni ahhoz képest, ha a szolgáltatást boltban vásárolták volna meg.
A cég tájékoztatása szerint a budapesti és országos ajánlatok mellett egyre több nagyvárosban is elérhetővé váltak a Bónusz Brigád kedvezményes ajánlatai. Az országos és helyi kínálatokban a döntően élmény-jellegű szépségipari, éttermi, egészségügyi, utazási, valamint sport és szabadidős ajánlatok mellett 2011-ben saját termékkel – ajándékkártyával – is megjelentek. Nemzetközi hálózat tagjaként a piacépítést a jövőben is kiemelten kezelik.
A sajtótájékoztatón Kis Gergely, a GKIeNET ügyvezető igazgatója rámutatott: Magyarországon 2011-ben az online kiskereskedelmi forgalom 155-160 milliárd forintra tehető. A bónuszos-kuponos értékesítés szolgáltatás piacát megközelítően 3 milliárd forintosra becsülik 2011-ben.
Kaprinay Zoltán szólt arról, hogy az ajánlatok száma mellett a fizetési lehetőségek is bővülnek, a legnépszerűbb bankkártyás tranzakció mellett eddig a banki átutalás, valamint az utolsó negyedévben bevezetett MasterCard Mobile alkalmazáson keresztüli fizetésre volt lehetőség, mostantól a PayPal-on illetve bankfiókban történő készpénzbefizetéssel is lehet bónuszt venni.
A cég tájékoztatása szerint az oldalukon regisztráltak száma meghaladja a félmilliót, a Facebookon közel 305 ezer támogatójuk van.
A Bónusz Brigád 2011 novemberében csatlakozott a Slevomat Group nemzetközi hálózatához, amely 7 ország helyi közösségi vásárló oldalát foglalja magába. A csoport regisztrált felhasználóinak száma meghaladja a 2 milliót, a hálózat 39 városban szolgálja ki ügyfeleit. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >