A Bonafarm csoport beszerzési szervezete lett 2018-ban Az Év Beszerzési Csapata
Az MLBKT 2018-ban a Bonafarm csoport beszerzési szervezetének ítélte oda Az Év Beszerzési Csapata díjat. A Társaság ebben az évben először hirdette meg ezt a díjat, hangsúlyozva ezzel, hogy kiemelkedő eredmények elérésében nélkülözhetetlen az egyéni teljesítmények mellett a megfelelő csapatmunka is.
A Bonafarm csoport az elmúlt évek alatt jelentős élelmiszeripari vállalattá nőtte ki magát, amelynek során a beszerzési szervezet is alapvető változásokon ment keresztül, mialatt folyamatosan szembesült a dinamikus bővülésből eredő kihívásokkal. Jelentős belső fejlesztésekkel tudták integrálni a dinamikusan növekvő, heterogén és operatív szinten is jelentős fluktuációt mutató csapatot. Ebben a folyamatosan változó vállalati keretben tettek jelentős lépéseket a folyamatok egységesítésére, hatékonyságának javítására. Központosították a tagvállalataik által korábban nagy önállósággal végzett beszerzési feladatokat, kialakítva egy olyan szervezeti megoldást, amely biztosítja a beszerzési feladatok jellegük szerinti felügyeletét vagy centralizálását.
Kiemelendő a beszerzési célok, eszközöket, eredmények kiváló kommunikációja az érintettek felé, a kreatív hozzáállás a munkatársak kiválasztása, a tudásátadás és a teljesítmény motivációban valamint a központi csapat elkötelezettsége a beszerzési folyamat szüntelen fejlesztése irányában.
Kapcsolódó cikkeink
Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >