A BNI tagjai több mint 1,1 milliárd forint árbevételt realizáltak idén

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 12. 07. 15:19

A BNI Magyarország 300 tagja és a meghívott vendégek előadásokkal színesített üzleti konferenciával zárták a 2010-es üzleti évet. Volt ok az ünneplésre, hiszen a tagok a válság ellenére az idei évben már több mint 1,1 milliárd forint értékű árbevételt realizáltak, igazolhatóan, jutalékmentesen (MLM rendszerek nélkül), tisztán bizalmi alapon. Az üzleti kapcsolatépítés piacvezető szervezetének taglétszáma idén 230 taggal bővült, és három új régióban alakultak további BNI üzleti csoportok, így összesen már 16 BNI csoport működik országszerte.

Avidor András

A BNI egy negyedévszázados, üzleti ajánlásokra épülő nemzetközi szervezet, mely mára a szájhagyomány útján terjedő marketing alapú üzleti ajánlások, vagyis az üzleti networking globális vezetőjévé vált – több mint 50 országban, 5.800 üzleti csoport működik. Tagjai, évente 2,6 milliárd dollár bevételt realizálnak. Elődleges célja árbevételt generálni saját tagsága számára. Mindezt bizalmi alapon, jutalékmentesen, az üzleti kapcsolatépítés eszközrendszerét felhasználva. A december 7-én megrendezésre került évzáró rendezvényen a tagok és a vendégek a hatékony üzletelés mellett a cégvezetés szempontjából hasznos előadásokat hallgathattak a Lurdy Ház Konferencia és Rendezvényközpontjában.

  • 2010. évi eredmények

A gazdasági válság utóhatásai még 2010 folyamán is érezhetők voltak, mely hatások elsősorban a kis-és középvállalkozói szektort érintették érzékenyen. Ennek ellenére a BNI tagoknak – elsősorban a hazai KKV szektorból -, kimagasló üzleti eredményeket sikerült elérniük, hiszen az elmúlt egy év alatt a tagság, a BNI keretein belül, több mint 1,1 milliárd forint értékben realizált árbevételt egymásnak, tisztán bizalmi alapon, jutalékmentesen. A kiugróan magas üzleti eredmény egyrészt a tagság aktivitásának, másrészt a szervezet negyed évszázados tapasztalatának köszönhető.

A számok tükrében ez azt jelenti, hogy a tagok az év folyamán több mint 6.000 üzleti ajánlást adtak egymásnak, és közel 2.000 kis-és középvállalkozás vezetőjét hívták meg vendégként a heti rendszerességgel megtartott üzleti találkozókra. Az idei évben 230 új KKV vezető csatlakozott új tagként a szervezethez, így mára a BNI több mint 300 taggal büszkélkedhet. A budapesti régió után további három régióban alakultak új BNI csoportok – Egerben, Kecskeméten, és Győrött. A dinamikus bővülésnek köszönhetően immáron 16 csoportja van a magyarországi BNI-nak.

Az üzleti kapcsolatépítés piacvezető szervezete az idei évben is nagy hangsúlyt fektetett a tagoknak nyújtott oktatásokra, képzésekre. Ennek jegyében a tagok átlagosan 15-20 órányi díjmentes tréningen vehettek részt 2010-ben, főként üzleti kapcsolatépítés témában, mely nagyban hozzájárult a kiugróan magas üzleti eredmények eléréséhez.

  • A globális terjeszkedés elősegítése

A BNI, mely a világ több mint 50 országában működik, a tagság lokális üzleti kapcsolatépítése mellett azok globális terjeszkedését is elősegítette. Ennek keretében az idei évben számos tagsággal rendelkező hazai cégnek sikerült aktív üzleti tevékenységbe kezdenie néhány európai és tengerentúli országban, köztük Németországban, Ausztriában, Svédországban, az Amerikai Egyesült Államokban, valamint Vietnámban.

  • Szervezetfejlesztés, szolgáltatásbővítés

A tagság létszámának dinamikus növekedése megkívánta, hogy a szervezet által nyújtott szolgáltatások köre is bővüljön. Ennek jegyében nyílt meg a BNI első hazai rendezvény, konferencia és oktatási központja a fővárosban, mely egyik helyszíne lett a heti rendszerességgel megtartott üzleti találkozóknak csakúgy, mint a szervezet által tartott képzéseknek, oktatásoknak és tréningeknek. A BNI Központ megnyitása mérföldkövet jelent a szervezet hazai életében, hiszen az üzleti kapcsolatépítésnek új színtere jöhetett létre, a tagság által kedvezményesen igénybe vehető szolgáltatásokkal kiegészülve.

  • Partnerség

Avidor András, BNI társigazgató és a szervezet vezetősége nagy hangsúlyt fektetett továbbá arra is, hogy a tagság számára jelentős előnyöket biztosító partnerségi kapcsolatokat hozzon létre olyan piaci szereplőkkel, akiknek kulcsfontosságú a kis-és középvállalkozói szektor. A BNI 4 főterületen tárgyal lehetséges partnerekkel – telekommunikáció, biztosítások, üzemanyag, és a bank szektor. Erre egyik példa a Citibank, mely különös figyelmet szán a KKV szektornak, olyan, tisztán üzleti alapon működő, professzionális együttműködő partnert keresett, mely nagyszámú, minősített kis-és középvállalkozást tömörít. Az évzáró rendezvényen bemutatkozó Citibank választása így esett a BNI-ra. Az együttműködésnek köszönhetően várhatóan hosszú távú partnerségi együttműködés jön létre a bank és a nemzetközi szervezet között, aminek előnyeiből a tagsággal rendelkezők profitálhatnak majd.

  • A 2011-es év üzleti tervei

A BNI jövőre tervezett üzleti elképzeléseiben a tagok tovább növelhetik üzleti sikereiket, továbbá új, fővárosi és vidéki csoportok megalakulása szerepel a tagság dinamikus növekedése mellett. A BNI vezetősége további jelentős együttműködő partnerekkel történő megállapodásokat szándékoznak kötni a jövő év folyamán.

Kapcsolódó cikkeink