A biztosítási piacon terjeszkedik a Tesco
Életbiztosításokkal bővíti pénzügyi termékpalettáját a Tesco, jelentette be az áruházlánc Nagy-Britanniában.
A gépjármű-biztosítások területén már szerzett tapasztalatokat a Tesco, most azonban azt tervezi, kibővíti biztosítási termékpalettáját az életbiztosításokkal is, illetve a lakás-, utas- és kisállat-biztosításokban is szeretne piacot szerezni magának.
Mint ismeretes, a Tesco saját banki szolgáltatásokat is nyújt, jelenleg például call centerét építi ki, később pedig egy teljes lakossági banki és biztosítási szolgáltatásokkal rendelkező céget is működtetne. Banki üzletága immár 4,5 milliárd font ügyfélbetéttel rendelkezik, és arra törekszik, hogy a banki és biztosítási szolgáltatások mellett az online és mobiltelefonon keresztül történő értékesítésben is növelje profitját.
Michael Lafferty, a lakossági pénzügyi kutatással foglalkozó Lafferty Group elnöke szerint jó úton halad a Tesco céljai felé a pénzügyi szektorban, bár rövid távon adódhatnak nehézségei a terjeszkedéssel – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

