A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során, derül ki a Visa 2025 évi közép-kelet-európai e-kereskedelmi fizetéseket vizsgáló felméréséből. A magyar online vásárlók 84%-a készen áll arra, hogy új fizetési módra váltson, ha az nagyobb biztonságot kínál. Az új megoldások iránti nyitottság azt mutatja, hogy a magyarok értékelik, ha a saját feltételeik szerint fizethetnek, különösen, ha ez fokozott biztonságot jelent.
A gyorsan változó e-kereskedelmi piacon az online vásárlók olyan fizetési megoldásokat keresnek, amelyek ötvözik a biztonságot a kényelemmel. A Visa legújabb kutatása szerint 10-ből 8 magyar következetesen a biztonságot tartja a legkritikusabb fizetési jellemzőnek, és az online vásárlók 84%-a váltana új fizetési módra, ha az nagyobb biztonságot ígér.
Kényelem és egyszerűség – a fogyasztói elégedettség kulcsa
A gördülékeny élmények már Magyarországon is elvárásként jelentkeznek. A magyarok 44%-a úgy nyilatkozott, hogy nagy valószínűséggel inkább félbehagyja az online vásárlást, amennyiben a folyamat túl hosszadalmas. Az európai fogyasztók 14%-a szintén a félbeszakítás mellett dönt, amikor kézzel kell begépelnie a kártyaadatait. A válaszadók 91%-ának fontos, hogy rendelkezésre álljon az általuk preferált fizetési mód. Ennek eredményeként a kereskedők egyre nagyobb nyomás alá kerülnek, hogy minimalizálják a fizetési folyamat nehézségeit. A versenyképesség megőrzése érdekében számos fizetési lehetőségeket kell kínálniuk, amelyek kényelmet és választási lehetőséget biztosítanak.
A biztonságos fizetésnek alapnak kéne lennie
„A digitális fizetési piac Magyarországon gyorsan fejlődik és a fogyasztók egyre inkább a biztonságot és a kényelmet helyezik előtérbe. Amikor minden másodperc számít a fizetésnél, a Visa Click to Pay megoldáshoz hasonló technológiák, amelyek tokenizációra épülnek, igazi úttörők. A tokenizáció hatékonyan oldja meg mindkét kihívást egyszerre: az érzékeny kártyaadatokat egyedi, titkosított tokenekkel helyettesítve csökkenti a csalás kockázatát, és egyszerűsíti a fizetési folyamatot. Sok kereskedő számára ez magasabb értékesítési konverziót és kevesebb elhagyott kosarat jelent. Küldetésünk, hogy a fizetéseket biztonságosabbá és egyszerűbbé tegyük – hogy a fizetés minden digitális vásárlási élmény láthatatlan lépése, ne pedig akadálya legyen”
– mondta Sármay Bence, a Visa Magyarországért felelős vezetője.
Visa Click to Pay – az e-kereskedelem egyszerűsítése és a fizetési folyamat javítása
A Visa Click to Pay egy innovatív, globális online fizetési megoldás, amely felgyorsítja az e-kereskedelmi tranzakciókat azáltal, hogy megszünteti a manuális kártyaadat-bevitelt, növeli a biztonságot, és javítja a vásárlási élményt. Működik minden jelentős kártyarendszerrel és online vásárlásra alkalmas eszközzel vagy böngészővel, feltéve, hogy a kereskedőnél elérhető a Click to Pay. Ha nem regisztrált vásárlóként fizetünk, akkor kevesebb kattintással végezhetjük el a tranzakciót, nem kell begépelnünk a kártyaszámukat, ez pedig ahhoz hasonlatos újítást.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >