A bizonytalan európai piac ellenére is nőtt a L’Oréal
A lassú nyugat-európai növekedés ellenére a L’Oréal 14%-os növekedést könyvelhetett el 2015 első negyedévében, melyet részben a gyengülő eurónak köszönhet. A cég bevételei elérték a 6,44 milliárd eurós értéket, mely jóval meghaladja az előzőleg jósolt 6,35 milliárd eurót. Az eladások növekedését elsősorban a luxus termékek és az aktív kozmetikumok piaca generálta, melyek a cég elemzései szerint az év hátralévő részében tovább fognak növekedni.
A bevételek egyharmadát továbbra is az európai piac teszi ki. A cég vezetői szerint ennek a piacnak nagyon nehéz első negyedéve volt, elsősorban a tömegtermékek értékesítésében lehet visszaesést tapasztalni. Ettől függetlenül közleményükben hírül adták, hogy a nehéz gazdasági környezetben is úgy vélik, hogy a cég képes lesz növekedni az eladások és a nyereség tekintetében egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >