A bizonytalan európai piac ellenére is nőtt a L’Oréal
A lassú nyugat-európai növekedés ellenére a L’Oréal 14%-os növekedést könyvelhetett el 2015 első negyedévében, melyet részben a gyengülő eurónak köszönhet. A cég bevételei elérték a 6,44 milliárd eurós értéket, mely jóval meghaladja az előzőleg jósolt 6,35 milliárd eurót. Az eladások növekedését elsősorban a luxus termékek és az aktív kozmetikumok piaca generálta, melyek a cég elemzései szerint az év hátralévő részében tovább fognak növekedni.
A bevételek egyharmadát továbbra is az európai piac teszi ki. A cég vezetői szerint ennek a piacnak nagyon nehéz első negyedéve volt, elsősorban a tömegtermékek értékesítésében lehet visszaesést tapasztalni. Ettől függetlenül közleményükben hírül adták, hogy a nehéz gazdasági környezetben is úgy vélik, hogy a cég képes lesz növekedni az eladások és a nyereség tekintetében egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
