A bizonytalan európai piac ellenére is nőtt a L’Oréal
A lassú nyugat-európai növekedés ellenére a L’Oréal 14%-os növekedést könyvelhetett el 2015 első negyedévében, melyet részben a gyengülő eurónak köszönhet. A cég bevételei elérték a 6,44 milliárd eurós értéket, mely jóval meghaladja az előzőleg jósolt 6,35 milliárd eurót. Az eladások növekedését elsősorban a luxus termékek és az aktív kozmetikumok piaca generálta, melyek a cég elemzései szerint az év hátralévő részében tovább fognak növekedni.
A bevételek egyharmadát továbbra is az európai piac teszi ki. A cég vezetői szerint ennek a piacnak nagyon nehéz első negyedéve volt, elsősorban a tömegtermékek értékesítésében lehet visszaesést tapasztalni. Ettől függetlenül közleményükben hírül adták, hogy a nehéz gazdasági környezetben is úgy vélik, hogy a cég képes lesz növekedni az eladások és a nyereség tekintetében egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >