A bizalmat a krízishelyzetben is erősíteni tudta a dm
A 2020-as év különleges volt mindenki számára. A dm Kft. számára a felelősségvállalás a vállalati filozófia fontos része, ez erős alapot adott ahhoz, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vásárlókat ebben az időszakban is. A cég erős nemzetközi támogatással és a szinergiákat kihasználva kezelte a változásokat, a dolgozók és a vásárlók egészségvédelme prioritás volt, ezért óvintézkedéseket vezettek be minden egységükben.
A dm Kft. közel 122 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet. A járványhelyzet idején mindvégig nyitva lehetett, alapvető higiéniai termékekkel segíti a kezdetek óta a járványügyi védekezést. A háztartás kategóriában jelentősen növelte piacrészét, piacvezető a dekorkozmetikában, a parfüm, az étrend-kiegészítő, a babaápolás és az arcápolás szegmensekben. A fenntarthatóság jegyében a kínálat további környezetbarát termékekkel bővült tavasszal tesztjelleggel pedig utántöltő automatát vezettek be.
A vállalat online shopja ugyancsak hozzájárult a cég fejlődéséhez: forgalma sokszorosára nőtt a járványhelyzet idején, a kosárérték egyre nő, a megrendelések száma megduplázódott. Újdonságként az active beauty alappontok és bizonyos extra pontok gyűjtésére is van lehetőség az online vásárlás során. A dm Kft. zászlóshajója az active beauty törzsvásárlói program, jelenleg 1,2 millió regisztrált tagja van a közösségnek, újdonságként Bónusz-napokat vezettek be az országos kuponnapok időszakában. A cég árstratégiájában továbbra is Mindig megéri tartós árak dominálnak: 4 hónapon át nem emelkedik az adott termékek ára, a vásárlóknak állandóságot kínálva a folyamatosan változó körülmények között.
A társadalmi felelősségvállalás részeként a vállalat CSR-aktivitásai folytatódtak, munkáltatói tevékenységét Megbízható munkaadó díjjal ismerték el, hiszen vállalat példaértékű módon a kötelezően előírt juttatásokon túlmenően gondoskodik munkavállalóiról. A cég a családbarát szemlélete miatt az EMMI Családbarát Munkahely tanúsító védjegy Bronz fokozatát is elnyerte. A munkatársak a járvány idején megmutatták, hogy a szolidaritás és az egymásért vállalt felelősség az éles helyzetekben még erősebbé teszi a közösséget. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >