A bizalmat a krízishelyzetben is erősíteni tudta a dm
A 2020-as év különleges volt mindenki számára. A dm Kft. számára a felelősségvállalás a vállalati filozófia fontos része, ez erős alapot adott ahhoz, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vásárlókat ebben az időszakban is. A cég erős nemzetközi támogatással és a szinergiákat kihasználva kezelte a változásokat, a dolgozók és a vásárlók egészségvédelme prioritás volt, ezért óvintézkedéseket vezettek be minden egységükben.
A dm Kft. közel 122 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet. A járványhelyzet idején mindvégig nyitva lehetett, alapvető higiéniai termékekkel segíti a kezdetek óta a járványügyi védekezést. A háztartás kategóriában jelentősen növelte piacrészét, piacvezető a dekorkozmetikában, a parfüm, az étrend-kiegészítő, a babaápolás és az arcápolás szegmensekben. A fenntarthatóság jegyében a kínálat további környezetbarát termékekkel bővült tavasszal tesztjelleggel pedig utántöltő automatát vezettek be.

Csoknyainé
Horváth Gertrúd
ügyvezető
dm
A vállalat online shopja ugyancsak hozzájárult a cég fejlődéséhez: forgalma sokszorosára nőtt a járványhelyzet idején, a kosárérték egyre nő, a megrendelések száma megduplázódott. Újdonságként az active beauty alappontok és bizonyos extra pontok gyűjtésére is van lehetőség az online vásárlás során. A dm Kft. zászlóshajója az active beauty törzsvásárlói program, jelenleg 1,2 millió regisztrált tagja van a közösségnek, újdonságként Bónusz-napokat vezettek be az országos kuponnapok időszakában. A cég árstratégiájában továbbra is Mindig megéri tartós árak dominálnak: 4 hónapon át nem emelkedik az adott termékek ára, a vásárlóknak állandóságot kínálva a folyamatosan változó körülmények között.
A társadalmi felelősségvállalás részeként a vállalat CSR-aktivitásai folytatódtak, munkáltatói tevékenységét Megbízható munkaadó díjjal ismerték el, hiszen vállalat példaértékű módon a kötelezően előírt juttatásokon túlmenően gondoskodik munkavállalóiról. A cég a családbarát szemlélete miatt az EMMI Családbarát Munkahely tanúsító védjegy Bronz fokozatát is elnyerte. A munkatársak a járvány idején megmutatták, hogy a szolidaritás és az egymásért vállalt felelősség az éles helyzetekben még erősebbé teszi a közösséget. //
Kapcsolódó cikkeink
Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld innovációkról egyeztetett a Soproni Egyetem Finnországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kihívások előtt a közétkeztetés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Világszintű internetleállás bénította meg a digitális szolgáltatásokat – kártyás fizetések is akadoztak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lojalitás újratöltve – ki nyeri a hűségháborút 2025-ben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Művészek és rózsaszín kamionok hívják fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >