A bizalmat a krízishelyzetben is erősíteni tudta a dm
A 2020-as év különleges volt mindenki számára. A dm Kft. számára a felelősségvállalás a vállalati filozófia fontos része, ez erős alapot adott ahhoz, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vásárlókat ebben az időszakban is. A cég erős nemzetközi támogatással és a szinergiákat kihasználva kezelte a változásokat, a dolgozók és a vásárlók egészségvédelme prioritás volt, ezért óvintézkedéseket vezettek be minden egységükben.
A dm Kft. közel 122 milliárd forintos forgalommal zárta a gazdasági évet. A járványhelyzet idején mindvégig nyitva lehetett, alapvető higiéniai termékekkel segíti a kezdetek óta a járványügyi védekezést. A háztartás kategóriában jelentősen növelte piacrészét, piacvezető a dekorkozmetikában, a parfüm, az étrend-kiegészítő, a babaápolás és az arcápolás szegmensekben. A fenntarthatóság jegyében a kínálat további környezetbarát termékekkel bővült tavasszal tesztjelleggel pedig utántöltő automatát vezettek be.

Csoknyainé
Horváth Gertrúd
ügyvezető
dm
A vállalat online shopja ugyancsak hozzájárult a cég fejlődéséhez: forgalma sokszorosára nőtt a járványhelyzet idején, a kosárérték egyre nő, a megrendelések száma megduplázódott. Újdonságként az active beauty alappontok és bizonyos extra pontok gyűjtésére is van lehetőség az online vásárlás során. A dm Kft. zászlóshajója az active beauty törzsvásárlói program, jelenleg 1,2 millió regisztrált tagja van a közösségnek, újdonságként Bónusz-napokat vezettek be az országos kuponnapok időszakában. A cég árstratégiájában továbbra is Mindig megéri tartós árak dominálnak: 4 hónapon át nem emelkedik az adott termékek ára, a vásárlóknak állandóságot kínálva a folyamatosan változó körülmények között.
A társadalmi felelősségvállalás részeként a vállalat CSR-aktivitásai folytatódtak, munkáltatói tevékenységét Megbízható munkaadó díjjal ismerték el, hiszen vállalat példaértékű módon a kötelezően előírt juttatásokon túlmenően gondoskodik munkavállalóiról. A cég a családbarát szemlélete miatt az EMMI Családbarát Munkahely tanúsító védjegy Bronz fokozatát is elnyerte. A munkatársak a járvány idején megmutatták, hogy a szolidaritás és az egymásért vállalt felelősség az éles helyzetekben még erősebbé teszi a közösséget. //
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >