A BioTechUSA-cégcsoport hivatalos sport-táplálékkiegészítő globális partnere lett a legendás spanyol csapatnak, az FC Barcelonának

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 09. 02. 11:48

Több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló  együttműködést kötött a BioTechUSA-cégcsoport a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb  szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával. A hosszútávú partnerség  keretében a magyar tulajdonban lévő vállalat látja el az FC Barcelona férfi és női első  csapatát sport-táplálékkiegészítő termékeivel, a fehérjéktől, a vitaminokon át a  regenerációt támogató készítményekig a kapcsolódó táplálkozástudományi ismeretekkel  és tudástranszferrel együtt. Ezen felül minden évben, a két márka együttműködésében – a  katalán sportklub szakértőinek és orvosi stábjának szakértői véleményével kiegészülve – nyilvánosan elérhető esettanulmányt is közzétesznek egy-egy termékükről. Emellett az FC  Barcelona szakemberei előadássorozat keretében hozzák el a Barcelona módszertanát a  magyar élsport szakembereinek, kiegészülve a BioTechUSA sport-táplálékkiegészítő  specialistáival. 

Szeptemberi országos integrált kampány a globális partnerség bejelentésének jegyében

Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint  100 országban, 49 webshoppal, 322 franchise üzlettel és 4500 B2B partnerrel van jelen a  BioTechUSA-cégcsoport. Erős piaci jelenléttel rendelkeznek többek között Németországban,  Olaszországban, Franciaországban, Szlovákiában és Lengyelországban, de különösen  Spanyolországban. Ennek jegyében óriási fegyvertény, hogy több éves, a térségben, illetve a  piacon is egyedülálló együttműködést kötöttek a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb  szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával. 

A globális partnerség hivatalos bejelentése apropójából a teljes szeptemberi hónapot felölelő  integrált kampányt indít a vállalat, amely Magyarországon épülethálókon, óriásplakátokon,  citylightokon, a boltjaik kivetítőin, a közösségi médiában, PR-ben, vállalati kommunikációs  felületeiken és egyéb online felületeiken is látható lesz. A vállalatcsoport aktivitása októberben  az egyik legfontosabb exportpiacukon, Szlovákiában folytatódik.

A kreatívon az FC Barcelona négy játékosa, Gavi (Pablo Martín Páez Gavira), Pedri (Pedro  González López), Robert Lewandowski és Frenkie De Jong szerepel, akik – a BioTechUSA cégcsoport hitvallásával összhangban – világklasszis teljesítményükkel és történetükkel  tömegeket képesek inspirálni és motiválni és a katalán klub első csapatának meghatározó tagjai.  A koncepció és a grafikai kivitelezés teljes mértékben a BioTechUSA-cégcsoport házon belüli  megoldásaival készült. 

“Az FC Barcelona rendkívül körültekintően választja ki globális partnereit, mely egyáltalán nem  meglepő, hiszen nincs olyan márka a világon, aki ne szeretne egy, a Föld bármely pontján ismert,  több tízmilliós szurkolók bázissal és hatalmas marketingértékkel rendelkező emblematikus  klubbal partnerségre lépni”

– nyilatkozta Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgató társtulajdonosa.

Hozzátette:

“éppen ezért, óriási öröm számunkra, hogy a katalán csapat  szakértőinek előzetes elvárásait is messze felülmúlták termékeink prémium minősége és az a  know-how, amivel in-house rendelkezünk. Ezzel együtt már a tárgyalások korai szakaszában  éreztük, hogy értékeink és hitvallásunk közös, így meggyőződésünk, hogy rendkívül sikeres  időszak áll előttünk. Emellett pedig bízunk benne, hogy a táplálékkiegészítők fejlesztése és  gyártása területén szerzett 30 éves szakértelmünk segítségével további sportsikerekhez  segíthetjük hozzá a világ egyik legnagyobb és legnépszerűbb csapatának élsportolóit a következő  években.” 

“Az FC Barcelonában megtaláltuk azt a nemzetközi partnert, akivel Európa egyik legnagyobb  étrendkiegészítő márkájához méltóan tudunk kommunikálni termékeinkről és brandünkről  világszerte”

– mondta az együttműködés kapcsán Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA  marketingvezetője.

“Az FC Barcelona egy olyan globális partnert keresett, amely dinamikus,  nemzetközileg elismert és megbízható, bevizsgált termékportfólióval rendelkezik. Így esett a  BioTechUSA-ra a választásuk, melyhez nagyban hozzájárult az is, hogy cégcsoportunk saját  termékfejlesztési kapacitással rendelkezik, így nyitott a lehetőség a közös termékek és  megoldások fejlesztésére is”

– tette hozzá. 

Kapcsolódó cikkeink