A BioTechUSA-cégcsoport hivatalos sport-táplálékkiegészítő globális partnere lett a legendás spanyol csapatnak, az FC Barcelonának
Több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködést kötött a BioTechUSA-cégcsoport a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával. A hosszútávú partnerség keretében a magyar tulajdonban lévő vállalat látja el az FC Barcelona férfi és női első csapatát sport-táplálékkiegészítő termékeivel, a fehérjéktől, a vitaminokon át a regenerációt támogató készítményekig a kapcsolódó táplálkozástudományi ismeretekkel és tudástranszferrel együtt. Ezen felül minden évben, a két márka együttműködésében – a katalán sportklub szakértőinek és orvosi stábjának szakértői véleményével kiegészülve – nyilvánosan elérhető esettanulmányt is közzétesznek egy-egy termékükről. Emellett az FC Barcelona szakemberei előadássorozat keretében hozzák el a Barcelona módszertanát a magyar élsport szakembereinek, kiegészülve a BioTechUSA sport-táplálékkiegészítő specialistáival.
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 49 webshoppal, 322 franchise üzlettel és 4500 B2B partnerrel van jelen a BioTechUSA-cégcsoport. Erős piaci jelenléttel rendelkeznek többek között Németországban, Olaszországban, Franciaországban, Szlovákiában és Lengyelországban, de különösen Spanyolországban. Ennek jegyében óriási fegyvertény, hogy több éves, a térségben, illetve a piacon is egyedülálló együttműködést kötöttek a világ egyik legpatinásabb és legnagyobb szurkolótáborával rendelkező klubjával, az FC Barcelonával.
A globális partnerség hivatalos bejelentése apropójából a teljes szeptemberi hónapot felölelő integrált kampányt indít a vállalat, amely Magyarországon épülethálókon, óriásplakátokon, citylightokon, a boltjaik kivetítőin, a közösségi médiában, PR-ben, vállalati kommunikációs felületeiken és egyéb online felületeiken is látható lesz. A vállalatcsoport aktivitása októberben az egyik legfontosabb exportpiacukon, Szlovákiában folytatódik.
A kreatívon az FC Barcelona négy játékosa, Gavi (Pablo Martín Páez Gavira), Pedri (Pedro González López), Robert Lewandowski és Frenkie De Jong szerepel, akik – a BioTechUSA cégcsoport hitvallásával összhangban – világklasszis teljesítményükkel és történetükkel tömegeket képesek inspirálni és motiválni és a katalán klub első csapatának meghatározó tagjai. A koncepció és a grafikai kivitelezés teljes mértékben a BioTechUSA-cégcsoport házon belüli megoldásaival készült.
“Az FC Barcelona rendkívül körültekintően választja ki globális partnereit, mely egyáltalán nem meglepő, hiszen nincs olyan márka a világon, aki ne szeretne egy, a Föld bármely pontján ismert, több tízmilliós szurkolók bázissal és hatalmas marketingértékkel rendelkező emblematikus klubbal partnerségre lépni”
– nyilatkozta Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport vezérigazgató társtulajdonosa.
Hozzátette:
“éppen ezért, óriási öröm számunkra, hogy a katalán csapat szakértőinek előzetes elvárásait is messze felülmúlták termékeink prémium minősége és az a know-how, amivel in-house rendelkezünk. Ezzel együtt már a tárgyalások korai szakaszában éreztük, hogy értékeink és hitvallásunk közös, így meggyőződésünk, hogy rendkívül sikeres időszak áll előttünk. Emellett pedig bízunk benne, hogy a táplálékkiegészítők fejlesztése és gyártása területén szerzett 30 éves szakértelmünk segítségével további sportsikerekhez segíthetjük hozzá a világ egyik legnagyobb és legnépszerűbb csapatának élsportolóit a következő években.”
“Az FC Barcelonában megtaláltuk azt a nemzetközi partnert, akivel Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő márkájához méltóan tudunk kommunikálni termékeinkről és brandünkről világszerte”
– mondta az együttműködés kapcsán Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingvezetője.
“Az FC Barcelona egy olyan globális partnert keresett, amely dinamikus, nemzetközileg elismert és megbízható, bevizsgált termékportfólióval rendelkezik. Így esett a BioTechUSA-ra a választásuk, melyhez nagyban hozzájárult az is, hogy cégcsoportunk saját termékfejlesztési kapacitással rendelkezik, így nyitott a lehetőség a közös termékek és megoldások fejlesztésére is”
– tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat
Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én…
Tovább olvasom >Hazai egészségügyi intézmények jelentkezését várja a BioTechUSA-cégcsoport
Három kategória, közönségdíj, 18 millió forint összdíjazás – október 14-től…
Tovább olvasom >Rendhagyó jótékony kezdeményezéssel kiegészülő, integrált PR-kampánnyal csábít vissza a konditerembe a BioTechUSA
A szeptemberi hónap az edzőtermi edzéseket elkezdők vagy éppen egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >