A BioTechUSA árbevétele már elérte a 80,4 milliárd forintot
Évről évre jobban teljesít a hazai cég, amely lassan az egész világra eljut. A BioTechUSA vezérigazgatój és társtulajdonosa, Lévai Bálint úgy gondolja, hogy már eljutottak arra a szintre, hogy lehet víziójuk, ezért az árversenybe nem kívánnak beszállni, és az sem érdekli őket, hogy a munkavállaló haja piros-e vagy zöld – egészen addig, amíg lojális és jól teljesít – mindez a VG.hu interjújából derül ki.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/Levai-Balint_Levai-Balazs_3-scaled.jpg)
Lévai Bálint és Lévai Balázs
„A tavalyi évet több mint 20 milliárd forintos növekménnyel zártuk, árbevételünk pedig elérte a 80,4 milliárd forintot.Különböző válságokkal terhelt időszakon vagyunk túl, eltérő kihívásoknak kellett megfelelnünk. Minden évben növeltük az árbevételünket, ám nem mindig volt ez egyértelmű, 2018-ban például kifejezetten stagnált, és komoly változásokat kellett eszközölnünk, hogy hosszú távon is növekedési pályán maradjunk. A digitalizációt, a közvetlen fogyasztói értékesítést még komolyabban vettük, ám kellett idő, amíg átálltunk. 2020-ra aztán jött a Covid, felgyorsult minden, és pont januárra költözött be a ShopBuilder Szegedről Szadára, amiért a rendszert felkészítettük nagy mennyiségű kis csomagos gyártásra és szállításra. Ehhez sokat kellett fejlődnünk szakmailag, azaz sokakat kiképeztünk, úgyhogy amikor megreccsent a hazai konkurencia, tudtunk ajánlatot tenni, és integrálni őket”
– fejtette ki Lévai Bálint.
„A tervek között idén olyan országok szerepelnek, mint Kolumbia, Mexikó, Chile, Peru, Ecuador, Kína, India, Omán, Szaúd-Arábia és Indonézia. A távoli régiókban rá vagyunk utalva a lokális partnerekre, előfordul, hogy ki kell várni, hogy valaki megérjen az együttműködésre. Kint vannak a receptoraink a világ több mint száz országában, figyeljük a helyi igényeket. Ugyanakkor mindenhol ugyanaz van a boltjaink polcain, mint itthon. A termékcímkézés tíz nyelven készül, és rövid távon húszon fog, ami önmagában nagy beruházás, de ha a kiváló szakembergárdánkkal nyomon tudjuk követni ezeket a sokszor soft szabályokat, akkor sokat tudunk spórolni a logisztikán”
– beszélt a „világuralmi” tervekről is.
Kapcsolódó cikkeink
Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat
Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a fiatalok pénztárcája? Minden negyedik magyar huszonéves képtelen félretenni
Bár a fiatalok 57 százaléka rendelkezik valamekkora megtakarítással, 25 százalékuk…
Tovább olvasom >