A BioTechUSA árbevétele már elérte a 80,4 milliárd forintot
Évről évre jobban teljesít a hazai cég, amely lassan az egész világra eljut. A BioTechUSA vezérigazgatój és társtulajdonosa, Lévai Bálint úgy gondolja, hogy már eljutottak arra a szintre, hogy lehet víziójuk, ezért az árversenybe nem kívánnak beszállni, és az sem érdekli őket, hogy a munkavállaló haja piros-e vagy zöld – egészen addig, amíg lojális és jól teljesít – mindez a VG.hu interjújából derül ki.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/Levai-Balint_Levai-Balazs_3-scaled.jpg)
Lévai Bálint és Lévai Balázs
„A tavalyi évet több mint 20 milliárd forintos növekménnyel zártuk, árbevételünk pedig elérte a 80,4 milliárd forintot.Különböző válságokkal terhelt időszakon vagyunk túl, eltérő kihívásoknak kellett megfelelnünk. Minden évben növeltük az árbevételünket, ám nem mindig volt ez egyértelmű, 2018-ban például kifejezetten stagnált, és komoly változásokat kellett eszközölnünk, hogy hosszú távon is növekedési pályán maradjunk. A digitalizációt, a közvetlen fogyasztói értékesítést még komolyabban vettük, ám kellett idő, amíg átálltunk. 2020-ra aztán jött a Covid, felgyorsult minden, és pont januárra költözött be a ShopBuilder Szegedről Szadára, amiért a rendszert felkészítettük nagy mennyiségű kis csomagos gyártásra és szállításra. Ehhez sokat kellett fejlődnünk szakmailag, azaz sokakat kiképeztünk, úgyhogy amikor megreccsent a hazai konkurencia, tudtunk ajánlatot tenni, és integrálni őket”
– fejtette ki Lévai Bálint.
„A tervek között idén olyan országok szerepelnek, mint Kolumbia, Mexikó, Chile, Peru, Ecuador, Kína, India, Omán, Szaúd-Arábia és Indonézia. A távoli régiókban rá vagyunk utalva a lokális partnerekre, előfordul, hogy ki kell várni, hogy valaki megérjen az együttműködésre. Kint vannak a receptoraink a világ több mint száz országában, figyeljük a helyi igényeket. Ugyanakkor mindenhol ugyanaz van a boltjaink polcain, mint itthon. A termékcímkézés tíz nyelven készül, és rövid távon húszon fog, ami önmagában nagy beruházás, de ha a kiváló szakembergárdánkkal nyomon tudjuk követni ezeket a sokszor soft szabályokat, akkor sokat tudunk spórolni a logisztikán”
– beszélt a „világuralmi” tervekről is.
Kapcsolódó cikkeink
Exkluzív dokumentumfilm a BioTechUSA-tól: Afrikai kisgyermekből nemzetközi fitneszsztár és Will Smith edzője
A fitneszipar az egyik leggyorsabban növekvő és változó iparág a…
Tovább olvasom >7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >