A Bijó új szintre lép: a Hungaropharma-csoport tagjaként folytatja tevékenységét
Jelentős mérföldkőhöz érkezett a hazai bio-, reform- és egészségtudatos termékek nagykereskedelmi piacának egyik legismertebb szereplője: a Bijó Élelmiszer Kereskedelmi Kft. 2025. július 3-án hivatalosan is a Hungaropharma Vállalatcsoport 100%-os tulajdonú leányvállalatává vált.
A tranzakcióval a Bijó nemcsak stabil háttérre, de komoly növekedési potenciálra is szert tett. A cég célja, hogy a Hungaropharma nyújtotta nagyvállalati eszközökkel és stratégiával megerősítse viszonteladói kiszolgálását: ennek része a termékkínálat bővítése, új kényelmi szolgáltatások bevezetése és a logisztikai folyamatok továbbfejlesztése. A vállalat jelenleg mintegy 3000 kiskereskedelmi partnerrel áll kapcsolatban országszerte.
„A tranzakció sikeres lezárása fontos mérföldkő a Hungaropharma non-pharma stratégiájának megvalósításában” – hangsúlyozta Füzesi Judit, a Hungaropharma Gyógyszerkereskedelmi Zrt. vezérigazgatója. Mint elmondta, a csoport célja, hogy az egészségtudatos életmód egyre bővülő piacán is meghatározó szereplővé váljon, és aktívabban támogassa az egészségmegőrzést az ehhez kapcsolódó termékek professzionális disztribúcióján keresztül.
A Bijó ügyvezető igazgatója, Bolyki Balázs szerint a Hungaropharma által biztosított háttér már rövid távon is előnyöket hoz majd a cég működésében. „Meghatározó piaci szereplőként képesek leszünk az iparágban tapasztalható növekedés élére állni és szolgáltatásainkat a legmagasabb szintre emelni” – fogalmazott.
A Bijó 2014-ben nyitotta meg közel 3000 m²-es áruházát, ahol több mint 15 ezer bio-, reform- és gyógytermékből álló választékot kínál. A nagykereskedelmi tevékenység mellett a lakosságot is kiszolgálják, áruházukban és webshopjukon keresztül, ahol 15.000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes kiszállítást biztosítanak Magyarország egész területén.
A cég 2024-ben a bio-, reform- és gyógytermékek piacán már 20%-os piaci részesedéssel rendelkezett, és kétszer – 2022-ben és 2024-ben – is elnyerte a MagyarBrands díjat.
A Hungaropharma és a Bijó egyesülésével a bio- és reformélelmiszerek piaca új lendületet kaphat, ami hosszú távon nemcsak a kereskedelmi partnerek, de a tudatos fogyasztók számára is előnyös változásokat hozhat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >