A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond Meattel karöltve Franciaországban: a Veggie McPlant Nuggets immár az ország 1560 éttermében elérhető. Az új, borsófehérjéből készült csirkefalatok búza- és kukoricalisztes panírt kaptak, és a hagyományos csirkehúsos McNuggetsszel azonos áron és 4, 6, 9 és 20 darabos kiszerelésben kapható.
A cikk a Trade magazin 2024.12-2025.01 lapszámában olvasható.
A Le Figaro beszámolója szerint a termék az ízteszteken jól szerepelt, és a fogyasztók pozitívan fogadták, mondván, semmiben nem marad el a húsalapú McNuggetsektől. A gyorsétteremlánc biztos a termék sikerében.
A McDonald’s korábban már kínált húsmentes ételeket Franciaországban, ám jellemzően limitált kiadásban és nem vegán formában, hiszen tojást és tejterméket tartalmaztak. A Veggie McPlanttel azonban teljesen tej- és tojásmentes, állandó növényi alapú menüpontot vezet be a vállalat.
A Veggie McPlant Nuggets tavaly debütált Németországban, ahol annak ellenére vált népszerűvé, hogy az elkészítési módja miatt nem feltétlenül felel meg a vegetáriánus vagy vegán követelményeknek.
A McDonald’s Európában fokozatosan bővíti növényi alapú kínálatát, bár ezen a téren a menüjét 50%-ban növényi alapúra tervező Burger King jelentős előnnyel bír. //
Kapcsolódó cikkeink
Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >