A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond Meattel karöltve Franciaországban: a Veggie McPlant Nuggets immár az ország 1560 éttermében elérhető. Az új, borsófehérjéből készült csirkefalatok búza- és kukoricalisztes panírt kaptak, és a hagyományos csirkehúsos McNuggetsszel azonos áron és 4, 6, 9 és 20 darabos kiszerelésben kapható.
A cikk a Trade magazin 2024.12-2025.01 lapszámában olvasható.
A Le Figaro beszámolója szerint a termék az ízteszteken jól szerepelt, és a fogyasztók pozitívan fogadták, mondván, semmiben nem marad el a húsalapú McNuggetsektől. A gyorsétteremlánc biztos a termék sikerében.
A McDonald’s korábban már kínált húsmentes ételeket Franciaországban, ám jellemzően limitált kiadásban és nem vegán formában, hiszen tojást és tejterméket tartalmaztak. A Veggie McPlanttel azonban teljesen tej- és tojásmentes, állandó növényi alapú menüpontot vezet be a vállalat.
A Veggie McPlant Nuggets tavaly debütált Németországban, ahol annak ellenére vált népszerűvé, hogy az elkészítési módja miatt nem feltétlenül felel meg a vegetáriánus vagy vegán követelményeknek.
A McDonald’s Európában fokozatosan bővíti növényi alapú kínálatát, bár ezen a téren a menüjét 50%-ban növényi alapúra tervező Burger King jelentős előnnyel bír. //
Kapcsolódó cikkeink
Beyond lett a Beyond Meatből: irányt vált a növényi alapú cég
Elhagyta nevéből a Meat szót a Beyond Meat, és a…
Tovább olvasom >Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >