A BelVita a FareShare-re társulva 100.000 adag ételt adományoz
A BelVita a brit FareShare jótékonysági szervezettel együttműködésben 100.000 adag ételt adományoz a rászoruló családoknak az országban.
A kekszmárka új, „Adj egy mosolyt” elnevezésű kezdeményezésére azért kerül sor, mert jelenleg 13,3 millió ember küzd az élelmiszerellátás bizonytalanságával, és hárommillió felnőtt számolt be arról, hogy a megfizethetőség vagy a hozzáférési problémák miatt egy teljes napra élelmiszer nélkül maradt.
Az október 30-ig tartó kampány interaktív arcfelismerő táblák segítségével „mosolyokat” regisztrál, és adományokat gyűjt a FareShare számára.
Amy Lucas, a Mondelēz International BelVita márkamenedzsere elmondta:
– A BelVitánál hiszünk a pozitív energia erejében. Ezért a pozitivitás erejét felhasználva segítünk adományokat gyűjteni a FareShare számára.
– Úgy véljük, hogy még a legkisebb tettek, így egy mosoly is „annyival” jobbá teheti egy ember napját, és ez arra inspirált minket, hogy a mosoly erejét felhasználva terjesszük a pozitivitást, segítve ezzel a rászorulókat.
A vállalat elmondása szerint a kiskereskedők azzal kapcsolódhatnak az akcióhoz, hogy a BelVita teljes termékkínálatát készletre véve felhívják a figyelmet az „Adj egy mosolyt” programra, és ösztönzik a vásárlókat, hogy a BelVita Give a Smile weboldalának fel- vagy az üzletek közelében kihelyezett óriásplakátok megkeresésére.
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Egyetlen jó döntéssel ajándékozni és segíteni is lehet most az Auchanban
Az ünnepek közeledtével sokan vesznek ajándékot. Nincs is talán olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >