A BelVita a FareShare-re társulva 100.000 adag ételt adományoz
A BelVita a brit FareShare jótékonysági szervezettel együttműködésben 100.000 adag ételt adományoz a rászoruló családoknak az országban.
A kekszmárka új, „Adj egy mosolyt” elnevezésű kezdeményezésére azért kerül sor, mert jelenleg 13,3 millió ember küzd az élelmiszerellátás bizonytalanságával, és hárommillió felnőtt számolt be arról, hogy a megfizethetőség vagy a hozzáférési problémák miatt egy teljes napra élelmiszer nélkül maradt.
Az október 30-ig tartó kampány interaktív arcfelismerő táblák segítségével „mosolyokat” regisztrál, és adományokat gyűjt a FareShare számára.
Amy Lucas, a Mondelēz International BelVita márkamenedzsere elmondta:
– A BelVitánál hiszünk a pozitív energia erejében. Ezért a pozitivitás erejét felhasználva segítünk adományokat gyűjteni a FareShare számára.
– Úgy véljük, hogy még a legkisebb tettek, így egy mosoly is „annyival” jobbá teheti egy ember napját, és ez arra inspirált minket, hogy a mosoly erejét felhasználva terjesszük a pozitivitást, segítve ezzel a rászorulókat.
A vállalat elmondása szerint a kiskereskedők azzal kapcsolódhatnak az akcióhoz, hogy a BelVita teljes termékkínálatát készletre véve felhívják a figyelmet az „Adj egy mosolyt” programra, és ösztönzik a vásárlókat, hogy a BelVita Give a Smile weboldalának fel- vagy az üzletek közelében kihelyezett óriásplakátok megkeresésére.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >