A BelVita a FareShare-re társulva 100.000 adag ételt adományoz
A BelVita a brit FareShare jótékonysági szervezettel együttműködésben 100.000 adag ételt adományoz a rászoruló családoknak az országban.
A kekszmárka új, „Adj egy mosolyt” elnevezésű kezdeményezésére azért kerül sor, mert jelenleg 13,3 millió ember küzd az élelmiszerellátás bizonytalanságával, és hárommillió felnőtt számolt be arról, hogy a megfizethetőség vagy a hozzáférési problémák miatt egy teljes napra élelmiszer nélkül maradt.
Az október 30-ig tartó kampány interaktív arcfelismerő táblák segítségével „mosolyokat” regisztrál, és adományokat gyűjt a FareShare számára.
Amy Lucas, a Mondelēz International BelVita márkamenedzsere elmondta:
– A BelVitánál hiszünk a pozitív energia erejében. Ezért a pozitivitás erejét felhasználva segítünk adományokat gyűjteni a FareShare számára.
– Úgy véljük, hogy még a legkisebb tettek, így egy mosoly is „annyival” jobbá teheti egy ember napját, és ez arra inspirált minket, hogy a mosoly erejét felhasználva terjesszük a pozitivitást, segítve ezzel a rászorulókat.
A vállalat elmondása szerint a kiskereskedők azzal kapcsolódhatnak az akcióhoz, hogy a BelVita teljes termékkínálatát készletre véve felhívják a figyelmet az „Adj egy mosolyt” programra, és ösztönzik a vásárlókat, hogy a BelVita Give a Smile weboldalának fel- vagy az üzletek közelében kihelyezett óriásplakátok megkeresésére.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >Az Alpro Peter Crouchcsal együttműködve bővíti növényifehérje-választékát
Az Alpro egy sor újdonsággal bővítette növényifehérje-választékát a Peter Crouch futball-legendával kötött…
Tovább olvasom >25 millió fontból fejleszti a Britvic Egyesült Királyság-beli disztribúciós központját
25 millió fontot ruházott leicestershire-i országos elosztóközpontjának fejlesztésébe a Britvic.…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >