A Bell Csoport felvásárolja az Eisberg vállalatot, a saláták szakértőjét
A Bell Csoport 2016. április 1-ével felvásárolja a konyhakész salátatermékekre szakosodott Eisberg csoportot és megkezdi saját tevékenysége bővítését ebben a szektorban.
A Bell Csoport 2016. április 1-ével felvásárolja a konyhakész salátatermékekre szakosodott, dänikoni székhelyű Eisberg csoportot. Az Eisberg mintegy 400 munkavállalót foglalkoztat, éves árbevétele több mint 55 millió svájci frank. A cégcsoport üzemei Svájcban, Lengyelországban, Magyarországon és Romániában találhatók, Spanyolországban beszerzési irodát működtet. Ügyfelei élelmiszer-kiskereskedelemi vállalatok, étterem láncok és HORECA szektorban tevékenykedő cégek. Szervezetileg az Eisberg a Gastro Star vállalattal egyesül, és a Hilcona csoport független leányvállalataként fog működni. A felek megállapodásuk szerint a vételárat bizalmasan kezelik. Az adásvétel véglegesítéséhez az illetékes versenyhatóságok jóváhagyása szükséges.
A Bell Csoport számára az Eisberg felvásárlása a konyhakész saláta termékszegmense megerősítését célozza. Svájcban a termelési kapacitások egyenletesebb elosztásában segít, nemzetközi szinten a Csoport további növekedési potenciálokat aknázhat ki a Hilcona friss készétel szektorban szerzett nagy szakértelme révén. Az Eisberg számára a Bell Csoport általi felvásárlás új értékesítési csatornákat nyit meg és új lehetőségeket kínál a növekedésre.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult külsővel, még kényelmesebben hozzáférhető salátákkal és társadalmi kampánnyal kezdi 2025-öt az Eisberg
Az Eisberg neve Magyarországon több mint három évtizede összeforrt az…
Tovább olvasom >Salátázással a saját egészségünkért és a magyar sportolókért
Ahogy a most hétvégén kezdődő Olimpiai Játékoknak, úgy az augusztus…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >