A belfasti Clarke’s Spar 18 év felettiekre korlátozza a tojásvásárlást
A belfasti Clarke’s Spar 18 év felettiekre korlátozza a tojásvásárlást. A lépés célja az antiszociális viselkedés elleni küzdelem – írja a Belfast.co.uk.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/pexels-rodolfo-clix-1625385-scaled.jpg)
A vandalizmus ellen korhatáros intézkedés hozott a belfasti Clarks’s Spar
Az új üzlet tojásfolyosóján a vásárlóknak szóló figyelmeztetéseket helyeztek el, amelyek a korlátozás okait magyarázzák:
„Minden vásárlónak! A helyi közösség támogatása és az antiszociális viselkedés megelőzése érdekében korhatárt szabtunk a tojásértékesítésben. Tojásvásárláshoz 18 évesnél idősebbnek kell lennie. Köszönjük együttműködését. Team Spar Twin Spires.”
Az üzlet vezetője a hírportálnak nyilatkozva azt mondta:
„Az elmúlt hetekben antiszociális viselkedést észleltünk a tojásvásárlással kapcsolatban. Úgy döntöttünk, hogy márciustól korlátozzuk a tojás árusítását üzletünkben, hogy segítsünk megakadályozni ezt, és támogassuk helyi közösségünket. Keményen dolgozunk együtt a helyi közösséggel, és támogatunk minden olyan erőfeszítést, amely a területen belüli antiszociális viselkedés megoldására irányul.”
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >