A Beeco áttörése a Web Summiten: a fenntarthatóság innovációja globális szinten
2024. november 22-én a Beeco, Magyarország egyik legígéretesebb zöld startupja, kiemelkedő sikert ért el a világ egyik legnagyobb technológiai konferenciáján, a lisszaboni Web Summiton. A Beeco, amely már Magyarország legnagyobb zöld térképes alkalmazásaként ismert, most nemzetközi figyelmet is kivívott magának, és a fenntartható megoldások élvonalába lépett.
Zöld térkép a mindennapokhoz
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Kepernyofoto-2024-12-05-12.40.09-1024x593.png)
Magyar startup sikere a Web Summiton
A Beeco alkalmazás küldetése, hogy segítsen az embereknek környezettudatos döntéseket hozni. Több mint 30 000 zöld helyszínnel Magyarország-szerte, valamint fenntarthatóságot támogató kuponokkal igyekszik egyszerűsíteni a fenntartható életmódot. A Web Summiten való részvétel új kapukat nyitott meg a globális terjeszkedés előtt.
Nemzetközi mérföldkő: a Web Summit szerepe
A Beeco csapata büszkén képviselte Magyarországot a világ 3000 legjobb startupja között. A Startup Showcase keretében a világ 15 leginnovatívabb zöld startupja közé választották, ahol lehetőségük nyílt bemutatni, hogyan hoznak újdonságot és értéket a fenntarthatósági piacon.
A rendezvény során a csapat több mint 250 új kapcsolatot épített ki, és inspiráló együttműködésekről tárgyalt. Különösen emlékezetes volt Christian Kroll, az Ecosia vezetőjének előadása, amely megerősítette a fenntartható vállalatok fontosságát.
A siker mögött álló csapat
A Beeco sikere mögött a csapat elkötelezett munkája, valamint mentorok és tanácsadók szakmai támogatása áll. A konferencián tapasztalt inspiráció és új partnerkapcsolatok megerősítették a startup szerepét, mint a magyar innováció úttörője, amely közösségi értékeket képvisel. A Beeco alkalmazás egyre szélesebb körben érhető el, és célja, hogy nemzetközileg is segítse a fenntartható életmód kialakítását. A Web Summit rávilágított arra, hogy a zöld megoldások nemcsak lokálisan, hanem globálisan is relevánsak. A jövőben a Beeco célja, hogy még több ember számára váljon elérhetővé a fenntartható életmód.
Kapcsolódó cikkeink
Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Megalakult a Fenntartható Csomagolásért Egyesület
A fenntartható csomagolási megoldások előmozdítása érdekében megalakult a Fenntartható Csomagolásért…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >K&H: mit mutat a fiatalok pénztárcája? Minden negyedik magyar huszonéves képtelen félretenni
Bár a fiatalok 57 százaléka rendelkezik valamekkora megtakarítással, 25 százalékuk…
Tovább olvasom >