A Beeco áttörése a Web Summiten: a fenntarthatóság innovációja globális szinten
2024. november 22-én a Beeco, Magyarország egyik legígéretesebb zöld startupja, kiemelkedő sikert ért el a világ egyik legnagyobb technológiai konferenciáján, a lisszaboni Web Summiton. A Beeco, amely már Magyarország legnagyobb zöld térképes alkalmazásaként ismert, most nemzetközi figyelmet is kivívott magának, és a fenntartható megoldások élvonalába lépett.
Zöld térkép a mindennapokhoz

Magyar startup sikere a Web Summiton
A Beeco alkalmazás küldetése, hogy segítsen az embereknek környezettudatos döntéseket hozni. Több mint 30 000 zöld helyszínnel Magyarország-szerte, valamint fenntarthatóságot támogató kuponokkal igyekszik egyszerűsíteni a fenntartható életmódot. A Web Summiten való részvétel új kapukat nyitott meg a globális terjeszkedés előtt.
Nemzetközi mérföldkő: a Web Summit szerepe
A Beeco csapata büszkén képviselte Magyarországot a világ 3000 legjobb startupja között. A Startup Showcase keretében a világ 15 leginnovatívabb zöld startupja közé választották, ahol lehetőségük nyílt bemutatni, hogyan hoznak újdonságot és értéket a fenntarthatósági piacon.
A rendezvény során a csapat több mint 250 új kapcsolatot épített ki, és inspiráló együttműködésekről tárgyalt. Különösen emlékezetes volt Christian Kroll, az Ecosia vezetőjének előadása, amely megerősítette a fenntartható vállalatok fontosságát.
A siker mögött álló csapat
A Beeco sikere mögött a csapat elkötelezett munkája, valamint mentorok és tanácsadók szakmai támogatása áll. A konferencián tapasztalt inspiráció és új partnerkapcsolatok megerősítették a startup szerepét, mint a magyar innováció úttörője, amely közösségi értékeket képvisel. A Beeco alkalmazás egyre szélesebb körben érhető el, és célja, hogy nemzetközileg is segítse a fenntartható életmód kialakítását. A Web Summit rávilágított arra, hogy a zöld megoldások nemcsak lokálisan, hanem globálisan is relevánsak. A jövőben a Beeco célja, hogy még több ember számára váljon elérhetővé a fenntartható életmód.
Kapcsolódó cikkeink
A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >