A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe talál. A film különleges érzékenységgel és spiritusszal hívja fel a figyelmet a barátság erejére és jelentőségére egy olyan jelenben, amely az emberi kapcsolatokat folyamatos próbatételek elé állítja.
A St. Hubertus szemléletének mindig is középpontjában álltak a mindennapi életünket meghatározó és felemelő értékek. Az italmárka most a közösségteremtés és a baráti kötelékek témájához kapcsolódóan fogalmaz meg aktuális üzenetet: minden barátság megmenthető vagy újjáéleszthető – ha úgy akarjuk.
A film közel fél percben, sodró lendülettel meséli el négy harmincas éveiben járó férfi közös történetét, akik bár évekig szoros kapcsolatban álltak, az idő múlásával és a világ változásai miatt teljesen eltávolodtak, nem is keresik már egymást. Egy régi emlék felidézése azonban mindannyiukat rádöbbenti arra, hogy a barátság az egyik legfontosabb dolog az életben.
Ahol pedig a barátság, ott a St. Hubertus, amely ezúttal a közösen megélt pillanatok, a szoros kötelékek, az értékek stabil őrzőjeként, közösségteremtő erőként és a hagyomány, a változatlan minőség képviselőjeként jelenik meg.
„Az új reklámfilmünk koncepciója a barátságok és a kapcsolatok helyreállításának eszméjére épül – érzékenyen és magával ragadó hangnemben reflektál az igazi értékek törékenységére és erejére, valamint a világunkban tapasztalható törésvonalakra”
– mondta Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója.
A filmet rendezőként és operatőrként a szintén nagy erejű 2017-es játékfilm, a Kojot rendezője, Kostyál Márk jegyzi – vezetésével az alkotók egy olyan művet hoztak létre, amely megkapó és könnyen átélhető módon, a márka szemléletével összhangban álló stílusban és minőségben képes átadni egy fontos üzenetet.
A St. Hubertus legutóbb egy A természet barátai nevet viselő, háromrészes, varázslatos kivitelű online kampányban a természettel való harmónia fontosságát megragadva szólította meg a közönséget.
Az új reklámfilm hivatalosan április 7-től lesz látható a tévéképernyőn és a St. Hubertus social media felületein, a szereplők és az előzmények megismeréséhez pedig egy további tartalmakat is megtekinthetnek online az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
A Zwack újrahangolt zenei projektjének főszerepében Co Lee: az Unicum Live Session epizódot Mazzag Izabella rendezi
Két markáns alkotói világ találkozásából jött létre az új Unicum…
Tovább olvasom >…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >