A Baltikumban szeretik a szupermarketeket
Az Extended Performance Satisfaction Initiative (EPSI) kutatása szerint a balti régió országaiban a vásárlók egyre elégedettebbek a szupermarketek kínálatával.
A vizsgálat rámutatott,
hogy az észtek 2007-hez képest még jobban
kedvelik ezt a kereskedelmi csatornát. Az elégedettségi
mutató a tavalyihoz képest 3,4 ponttal emelkedett és
elérte a 67,4 pontot. A mutató négy éve
nem nőtt, a helyi kereskedők büszkék lehetnek az elért
teljesítményre. Örömüket csak fokozza,
hogy a lojalitási mutató ennél is magasabb,
csaknem 73%.
A három balti ország
közül Litvániában a legmagasabb, 70,4 pont a
vásárlók elégedettsége, a
lojalitási index itt 75,2 pont, de mindkét szám
csökkenést mutat az előző évhez képest. A
2900 vásárló bevonásával végzett
vizsgálat szerint Lettországban tavalyhoz képest
nem változott a helyzet, az elégedettségi mutató
67,2 pont, a lojalitás 71,5 pontot ért el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >