A Balkán-expressz ötödik állomása
Ötödik alkalommal szervez idén közösségi megjelenést a délkelet-európai térségben az Agrármarketing Centrum. Mostar, Újvidék, Bukarest és Banja Luka után novemberben Szófiában mutatkozik be közösségi formában a magyar élelmiszeripar.
A rendezvény az ország legjelentősebb élelmiszer tematikájú rendezvénye, mely összesen 6 szakkiállítást fog össze. A kiállítás keretei között különböző szemináriumokra, borkóstolókra és versenyekre, valamint az élelmiszeripari szektor újdonságait bemutató prezentációkra is sor kerül, illetve látványos show keretében szakácsok, sommelier-k, pékek tartanak minden nap bemutatót.
Az Agrármarketing Centrum első alkalommal vesz részt a kiállításon, ahol 50m2-es standon 6 kiállító vállalat mutatja be termékeit az érdeklődő látogatók számára. A magyar nemzeti stand árukínálatában főként bébiételek, ételízesítők, diabetikus és funkcionális kekszek, Tokaji borok, gyümölcspálinkák, valamint bioélelmiszerek szerepelnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >