A Balatont autózza körbe idén a XXI. Magyar Borok Útja Rallye
A Balaton környéki borvidékeket járja be idén az autós XXI. Magyar Borok Útja Rallye, amelyet augusztus 26-28. között rendeznek meg.
Megay Róbert Péter főszervező a csütörtöki sajtótájékoztatót egy visszatekintéssel kezdte, miszerint sikeresen, balesetmentes zajlott le az elmúlt hétvégén megtartott I. Motoros Borok Útja Rallye. Hozzátette: a fővédnök Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter által „kétkeréken borvidéken” szlogennel elnevezett háromnapos eseményen 45 motorral 80-an vettek részt, akik eközben 10 pincészetet látogattak meg a mátrai és az egri borvidéken.
Lukoczky Csilla, az élménytúrához a motorok többségét biztosító Netmoto Vespa márkaigazgatója bejelentette, hogy a pozitív visszajelzések hatására a rendezvényből szeretnének hagyományt teremteni, s jövőre is szívesen állnak a Motoros Borok Útja Rallye mellé.
Megay Róbert Péter ezután arról beszélt, hogy a XXI. Magyar Borok Útja Rallye-n idén 120 autóban maximálják a résztvevő autók számát. Tájékoztatása szerint a 270-300 fős mezőny az első napon a móri és a somlói borvidéket érinti, másnap a dél-balatoni pincészeteket járja be, míg a záró napon a tihanyi és a csopaki borászokat látogatja meg, s eközben a versenyzők 600-650 kilométert tesznek meg. A résztvevők mindkétszer a tapolcai Hotel Pelionban alszanak majd, a vasárnapi befutóra és az ünnepélyes díjátadóra pedig Balatonfüreden, a Borhetek záró napján kerül sor.
A motoroshoz hasonlóan az autós rali szintén jótékony cél szolgál, a szervezők a bevételből az Oxy Team Sportmentőszolgálat közreműködésével a hajléktalanok őszi egészségügyi szűrését és védőoltását fogják támogatni. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy siker volt a Márton-napi hétvége a Balatonnál
Hatalmas érdeklődés övezte a Márton-napi programokat a Balaton partján, ahol…
Tovább olvasom >Magyar siker a világ legjobb borászatainak rangsorában: a Szepsy Pince a 43. helyen
2024-ben is közzétették a World’s Best Vineyards rangsorát, amely az…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >