A babaételek dobták meg a Danone bevételét
Idén a harmadik negyedévben 5,42 milliárd euróra nőtt a Danone bevétele. Az egy évvel korábbi negyedévben 5,25 milliárd eurós bevételt ért el a francia élelmiszeripari vállalat.
Különösen nagy volt az eladások növekedése a babaételek kategóriájában, a növekedés éves szinten elérte a 19,2 százalékot.
A nagy ugrás magyarázata, hogy alacsony volt a 2013-as bázis. Egy évvel ezelőtt a Danone egyik beszállítója – mint később kiderült alaptalanul – figyelmeztetést adott ki, hogy gond lehet egyik termékével, ezért egyes ázsiai országokban 70 százalékkal zuhantak a Danone eladásai.
2014. július-szeptemberében Európában 2,8 százalékkal, Észak-Amerikában és a FÁK országokban 3,3 százalékkal, Kelet-Ázsiában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában 13,5 százalékkal nőttek a cég eladásai.
Az idei első három negyedévben 15,88 milliárd euró bevétele volt a cégnek, a 2013-as első három negyedévben 16,31 milliárd euró. (tozsdeforum.hu, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >