A babaételek dobták meg a Danone bevételét
Idén a harmadik negyedévben 5,42 milliárd euróra nőtt a Danone bevétele. Az egy évvel korábbi negyedévben 5,25 milliárd eurós bevételt ért el a francia élelmiszeripari vállalat.
Különösen nagy volt az eladások növekedése a babaételek kategóriájában, a növekedés éves szinten elérte a 19,2 százalékot.
A nagy ugrás magyarázata, hogy alacsony volt a 2013-as bázis. Egy évvel ezelőtt a Danone egyik beszállítója – mint később kiderült alaptalanul – figyelmeztetést adott ki, hogy gond lehet egyik termékével, ezért egyes ázsiai országokban 70 százalékkal zuhantak a Danone eladásai.
2014. július-szeptemberében Európában 2,8 százalékkal, Észak-Amerikában és a FÁK országokban 3,3 százalékkal, Kelet-Ázsiában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában 13,5 százalékkal nőttek a cég eladásai.
Az idei első három negyedévben 15,88 milliárd euró bevétele volt a cégnek, a 2013-as első három negyedévben 16,31 milliárd euró. (tozsdeforum.hu, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >