A babaételek dobták meg a Danone bevételét
Idén a harmadik negyedévben 5,42 milliárd euróra nőtt a Danone bevétele. Az egy évvel korábbi negyedévben 5,25 milliárd eurós bevételt ért el a francia élelmiszeripari vállalat.
Különösen nagy volt az eladások növekedése a babaételek kategóriájában, a növekedés éves szinten elérte a 19,2 százalékot.
A nagy ugrás magyarázata, hogy alacsony volt a 2013-as bázis. Egy évvel ezelőtt a Danone egyik beszállítója – mint később kiderült alaptalanul – figyelmeztetést adott ki, hogy gond lehet egyik termékével, ezért egyes ázsiai országokban 70 százalékkal zuhantak a Danone eladásai.
2014. július-szeptemberében Európában 2,8 százalékkal, Észak-Amerikában és a FÁK országokban 3,3 százalékkal, Kelet-Ázsiában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában 13,5 százalékkal nőttek a cég eladásai.
Az idei első három negyedévben 15,88 milliárd euró bevétele volt a cégnek, a 2013-as első három negyedévben 16,31 milliárd euró. (tozsdeforum.hu, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >