A 45 év feletti nőkért kampányol a Dove
A Pro-Age kampány első fázisában pr-cikkekkel, promóciókkal, rendezvényekkel szólítják meg a társadalmat.
A vállalat 11 országban végzett kutatása kimutatja: a 45
feletti nők úgy érzik, a társadalomban szemléletmód-váltásra van szükség a
nőkkel és az idősödéssel kapcsolatban. Sokan közülük fiatalabbnak érzik magukat
a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.
Ez a korosztály eddig figyelmen kívül hagyott célcsoportnak számított a legtöbb
márka szemében, holott az új 45+ korosztály speciális igényei számos
lehetőséget rejtenek a piaci szereplők számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Összefogni igazán megéri: 2000 hátrányos helyzetű gyermek karácsonyát teszi szebbé a Lidl és vásárlói
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 30 tonna adomány gyűlt össze a Magyar Vöröskereszt és az Auchan adománygyűjtési akciójában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
