A 45 év feletti nőkért kampányol a Dove
A Pro-Age kampány első fázisában pr-cikkekkel, promóciókkal, rendezvényekkel szólítják meg a társadalmat.
A vállalat 11 országban végzett kutatása kimutatja: a 45
feletti nők úgy érzik, a társadalomban szemléletmód-váltásra van szükség a
nőkkel és az idősödéssel kapcsolatban. Sokan közülük fiatalabbnak érzik magukat
a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.
Ez a korosztály eddig figyelmen kívül hagyott célcsoportnak számított a legtöbb
márka szemében, holott az új 45+ korosztály speciális igényei számos
lehetőséget rejtenek a piaci szereplők számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >