A 45 év feletti nőkért kampányol a Dove
A Pro-Age kampány első fázisában pr-cikkekkel, promóciókkal, rendezvényekkel szólítják meg a társadalmat.
A vállalat 11 országban végzett kutatása kimutatja: a 45
feletti nők úgy érzik, a társadalomban szemléletmód-váltásra van szükség a
nőkkel és az idősödéssel kapcsolatban. Sokan közülük fiatalabbnak érzik magukat
a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.
Ez a korosztály eddig figyelmen kívül hagyott célcsoportnak számított a legtöbb
márka szemében, holott az új 45+ korosztály speciális igényei számos
lehetőséget rejtenek a piaci szereplők számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >