A 45 év feletti nőkért kampányol a Dove
A Pro-Age kampány első fázisában pr-cikkekkel, promóciókkal, rendezvényekkel szólítják meg a társadalmat.
A vállalat 11 országban végzett kutatása kimutatja: a 45
feletti nők úgy érzik, a társadalomban szemléletmód-váltásra van szükség a
nőkkel és az idősödéssel kapcsolatban. Sokan közülük fiatalabbnak érzik magukat
a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.
Ez a korosztály eddig figyelmen kívül hagyott célcsoportnak számított a legtöbb
márka szemében, holott az új 45+ korosztály speciális igényei számos
lehetőséget rejtenek a piaci szereplők számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >