A 40 éves Márka üdítőital rangos elismerése
– Az elmúlt két évben a Márka Üdítőital Kft. sikeresen újrapozícionálta a megfiatalított termékcsaládot. Az új márkaimázs nemcsak a modern, esztétikus csomagolásban, hanem tartalmi elemekben is megnyilvánul – tudtuk meg Pécskövi Tibortól, a cég ügyvezető igazgatójától. – Sikeresen váltottunk mesterséges aromáról természetes aromákra. Bevezettük a modern fogyasztói igényeknek megfelelő, cukormentes termékeinket. Csomagolásunkon megőriztük a tradicionális Márka arculati elemeket, kiegészítve Hazai Termék felirattal és nemzeti trikolórral – sorolja. – Mindezek mellett a 0,275 l-es csomagolásunk is megújult, és dinamikus növekedésnek indult a gasztropiacon.
Mindezek eredményeképpen ma már nemcsak az idősebbek nosztalgikus érzéseire alapozhatnak: a célcsoportjuk megfiatalodott, a Márka-fogyasztók leginkább a 10–40 éves korosztályból kerülnek ki. Jelenleg a márkacsalád szélesítése folyik: bevezetik a 2,5 literes kiszerelést, bővítik a 0,275 literes üveges termékeik ízválasztékát. Megjelennek a jegesteák, gyümölcsszörpök és 25%-os gyümölcslevek is.
A kommunikációt idén két esemény határozza meg. Az egyik, hogy a Márka szénsavas üdítőital elnyerte az Év Terméke 2013 díjat. A másik pedig, hogy a Márka az idei évben ünnepeli születésének 40. évfordulóját. Új fejezetet nyitnak marketingstratégiájukban is, amelynek középpontjában az eladásösztönző promóciók állnak. Ezek olyan országos vagy vevőspecifikus promóciók lesznek, amelyekben fiatal fogyasztóikat célozzák meg modern, online marketingüzenetekkel.
– Rendkívül dinamikus áruházlánci promóciós stratégiánk a domináns másodlagos kihelyezésekkel kiváló kommunikációs felületet nyújthat a tervezett marketingpromóciókhoz – egészíti ki a képet Pécskövi Tibor ügyvezető igazgató. – Emellett évek óta támogatjuk azokat a fesztiválokat, amelyek a tradicionális magyar termékekkel összefüggnek. Elkészültek a régi Márka-reklámfilmek digitális felújításai, amelyek akár ezeken a fesztiválokon, de akár a tévében is bemutathatók – teszi hozzá. – Mindezek mellett lassan befejeződik az internetes kommunikációnk átalakítása is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >