A 20 és 44 évesek bővíthetik a kiskereskedelmi forgalmat
Tavalyhoz képest 2013-ig csaknem 13 százalékkal bővülhet a magyarországi kiskereskedelmi forgalom a Research and Markets írországi piackutató intézet új elemzése szerint.
A kiskereskedelmi forgalom a tavalyi 36,53 milliárd dollárról öt év alatt 41,25 milliárd dollárra emelkedik a társaság becslése szerint. A növekedés döntő része a 2010 utáni évekre esik, amikor éves viszonylatban 4,7 százalékos lehet a bővülés.
A fő hajtóerő a jelenlegi válság lecsengése után beinduló gazdasági fejlődés, a hitelfelvételi lehetőségek javulása, a társadalmi státusz kifejezését szolgáló nagy értékű fogyasztási javak iránti kereslet növekedése, továbbá egy demográfiai jelenség: az ír cég azzal számol, hogy a magyarországi lakosság átlagéletkorának növekedése – az elöregedés – mellett a jelenlegi 35,3 százalékról 2015-ig 36,1 százalékra bővül a fogyasztás szempontjából kulcsfontosságú, 20 és 44 év közötti korosztály aránya – írja a Business Wire hírszolgálat nyomán a privátbankár.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >