A 20 és 44 évesek bővíthetik a kiskereskedelmi forgalmat
Tavalyhoz képest 2013-ig csaknem 13 százalékkal bővülhet a magyarországi kiskereskedelmi forgalom a Research and Markets írországi piackutató intézet új elemzése szerint.
A kiskereskedelmi forgalom a tavalyi 36,53 milliárd dollárról öt év alatt 41,25 milliárd dollárra emelkedik a társaság becslése szerint. A növekedés döntő része a 2010 utáni évekre esik, amikor éves viszonylatban 4,7 százalékos lehet a bővülés.
A fő hajtóerő a jelenlegi válság lecsengése után beinduló gazdasági fejlődés, a hitelfelvételi lehetőségek javulása, a társadalmi státusz kifejezését szolgáló nagy értékű fogyasztási javak iránti kereslet növekedése, továbbá egy demográfiai jelenség: az ír cég azzal számol, hogy a magyarországi lakosság átlagéletkorának növekedése – az elöregedés – mellett a jelenlegi 35,3 százalékról 2015-ig 36,1 százalékra bővül a fogyasztás szempontjából kulcsfontosságú, 20 és 44 év közötti korosztály aránya – írja a Business Wire hírszolgálat nyomán a privátbankár.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar szakmai vezetés is formálta a globális gazdasági döntéseket Dél-Afrikában a történelmi B20 csúcstalálkozón
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
