A 20 és 44 évesek bővíthetik a kiskereskedelmi forgalmat
Tavalyhoz képest 2013-ig csaknem 13 százalékkal bővülhet a magyarországi kiskereskedelmi forgalom a Research and Markets írországi piackutató intézet új elemzése szerint.
A kiskereskedelmi forgalom a tavalyi 36,53 milliárd dollárról öt év alatt 41,25 milliárd dollárra emelkedik a társaság becslése szerint. A növekedés döntő része a 2010 utáni évekre esik, amikor éves viszonylatban 4,7 százalékos lehet a bővülés.
A fő hajtóerő a jelenlegi válság lecsengése után beinduló gazdasági fejlődés, a hitelfelvételi lehetőségek javulása, a társadalmi státusz kifejezését szolgáló nagy értékű fogyasztási javak iránti kereslet növekedése, továbbá egy demográfiai jelenség: az ír cég azzal számol, hogy a magyarországi lakosság átlagéletkorának növekedése – az elöregedés – mellett a jelenlegi 35,3 százalékról 2015-ig 36,1 százalékra bővül a fogyasztás szempontjából kulcsfontosságú, 20 és 44 év közötti korosztály aránya – írja a Business Wire hírszolgálat nyomán a privátbankár.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >