A „Sió Rostos Őszibarack” – magyar termék!
„Nem mind magyar, ami annak látszik” – megtévesztő hirdetések miatt indított eljárásokat a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) – adta hírül több lap is. Ebben az eljárásban áttételesen érintett a „Sió Rostos Őszibarack” is, amely szerepelt az Auchan Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. reklámkiadványában „Auchan Hungarikum” szlogennel és amelyeknél a GVH valószínűsíti, hogy „… előállításukhoz használt alapanyagok egyes esetekben valószínűsíthetően nem magyar eredetűek” – tartalmazza a Sió-Eckes Kft sajtóközleménye.
A vizsgálat kapcsán a Sió-Eckes Kft kötelessége a nyilvánosságot tájékoztatni, hogy a GVH eljárásban nevesített „Sió Rostos Őszibarack” immár 34 éve folyamatosan saját siófoki üzemükben készül, kizárólagosan hazai, Magyarországon termett és helyben feldolgozott őszibarackból.
A Sió-Eckes Kft. maximálisan együttműködik a GVH-val a vizsgálat lefolytatásában és annak eredményét – mint magyar alapanyagokból, magyar munkatársakkal és menedzsmenttel dolgozó vállalkozás – fokozott figyelemmel várjuk – hangsúlyozta Fazekas Endre, a Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >