Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
Lédús paradicsom, zsenge sárgarépa, friss káposzta, szaftos és omlós hús. Néhány főszereplő a Tesco új marketingkampányából, amely a minőségi alapanyagokra és a főzésen keresztül létrejövő érzelmi kapcsolódásra, szeretetnyelvre helyezi a fókuszt. A finom ételekhez ugyanis elengedhetetlenek a kiváló összetevők, amelyek széles választékban és kedvező áron érhetők el az áruházlánc üzleteiben. A „Nekünk az étel a mindenünk” szlogennel futó integrált kampányban a Tesco Pohner Ádám séffel működik együtt.
„A legkisebb is számít” – skandáljuk fejből a Tescóval kapcsolatban. A vállalat nemrég indult új imázskampányában pedig ennek jegyében éppen azokra az apróságokra helyezi a hangsúlyt, amelyek lehetővé teszik, hogy az étel ne csak az evésről, hanem az érzékekről és az érzésekről is szóljon. Ahogy ugyanis a kampányszlogen fogalmaz: „Nekünk az étel a mindenünk.”
A kommunikáció főszereplői ezért a szakértők által válogatott és ellenőrzött, minőségi termékek, köztük a friss káposzta, a mosolygós alma, az omlós hús, a zsenge sárgarépa, és a lédús paradicsom. Ezek és a sok más többi kiváló alapanyag nélkülözhetetlen a finom ételek elkészítéséhez, melyek elfogyasztása összefonódik a családi meghittséggel, a nyugodt pillanatokkal, a kiváló ételtársasággal vagy épp a kényeztetéssel.
Ez a szeretetteljes és örömteli hangulat jelenik meg a reklámfilmekben is, amelyekben egy apa főz a meccsről elkeseredetten hazaérkező fiának, hogy megvigasztalja és feldobja a kedvét, illetve egy fiatal lány saját készítésű vacsorával lepi meg a munka után fáradtan hazatérő anyukáját. A kampány online, outdoor és áruházi anyagain pedig az egyes friss alapanyagok (zöldségek, gyümölcsök és húsáruk) jelennek meg makrofotókon, rámutatva, hogy a lényeg a részletekben rejlik, az étel pedig nem kis dolog.
„A Tescónál tényleg az étel áll gondolkodásunk középpontjában, hiszen élelmiszer-kiskereskedőként tudjuk, hogy a jó ételek legnagyobbrészt az összetevők minőségén múlnak. Széles választékban elérhető, első osztályú termékeinkkel garantáljuk a megbízható alapot a vásárlóink konyhájában készített fogásokhoz, elismert séf szakértőnk pedig rengeteg inspirációt és gyakorlati tanácsot ad hozzájuk a leglátogatottabb hírportálokon, a gasztromédiában, a közösségimédia-felületeken, illetve élő eseményeken megjelenő tartalmak formájában. Hogy mennyire húsbavágó kérdés nálunk a minőség, azt kampányunkban a hústermékek kínálatán keresztül mutatjuk meg. Vásárlóinkat minősített beszállító partnereinktől érkező, jó áron kapható húsféleségek várják áruházaink pultjaiban frissen, illetve előre csomagolva: a leghosszabban érlelt steakektől az egyik legszélesebb nemzetközi sous-vide-választékon keresztül a GMO mentes hazai csirkehúsokig. Hiszen a hús a legtöbb magyar család étkezésének központi eleme”
– mondta Gyovai Györgyi, a Tesco-Global Zrt. marketing igazgatója.
Az integrált kampányban a Tesco Pohner Ádám kétszeres Bocuse d’Or résztvevővel, a Bib Gourmand minősítésű Iszkor étterem séfjével és társtulajdonosával működik együtt, aki szakértelmével tanúsítja az áruházlánc termékeinek minőségét. Az elismert szakember továbbá hasznos felhasználási ötleteket, konyhatechnikai tippeket, recepteket oszt meg, hogy otthon is éttermi színvonalú fogásokat tudjunk készíteni, melyekkel kifejezhetjük hálánkat, gondoskodásunkat, szeretetünket, együttérzésünket.
A „Nekünk az ételünk” kampány hirdetései október elejétől láthatók a televízióban, digitális csatornákon, valamint a köztéri felületeken. A tévéreklámok itt tekinthetők meg:
Kapcsolódó cikkeink
Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Még 10 napig lehet indulni az OKOSTÁNYÉR® Országos Diák Tudáspróbán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >