Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló üzletét a Lidl Home & Living néven.
Az 500 nm alapterületű bolt hat saját márka – CRIVIT, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside és Silvercrest – termékeivel várja a vásárlókat, köztük háztartási eszközökkel, textíliákkal, szerszámokkal, sportcikkekkel és játékokkal.
Az üzlet egy hagyományos Lidl üzlettel szemben található, a svájci határ közelében – írja az ESM a Lebensmittel Zeitung beszámolójára hivatkozva.
Az elmúlt években a non-food szegmens kiemelt fókuszt kapott a diszkontnál: a Lidl komoly marketing-befektetésekkel erősít ezen a területen – szerződtette például Arnold Schwarzeneggert a Parkside barkácsmárka arcaként, UEFA-futballversenyek hivatalos partnere és profi kerékpárcsapat támogatója.
Tavaly a Lidl ideiglenes boltokban tesztelte egyes saját márkáinak megjelenését Belgiumban, Magyarországon és Lengyelországban, de minden márkát egy helyen kínáló üzlet most először nyílt. A lépés közvetlen versenyt jelenthet az európai non-food diszkontok, például az Action és a TEDi számára. A vállalat egyelőre nem árulta el, hogy további helyszíneken is bevezeti-e a koncepciót.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >