Mely márkák nyertek a húsgolyó-gate-tel?
Hétfőn a Lidl Magyarország valószínűleg történelmi posztot generált, és útjára indított egy olyan viralitást, ami nálunk húsgolyó-gate néven vált híressé.
Röviden: rengeteg márka – terméktől és szolgáltatástól függetlenül – szállt fel időben (és páran kicsit későn) a hype vonatra. Most nem a komment-cunamit fogjuk kiértékelni, inkább a felhasználók véleményét mutatjuk meg neked a számok (like-ok, elérések) tükrében.
A poszt és a hozzászólások legnagyobb nyertesei elsősorban a nagy márkák – azonban fontos tanulság, hogy minél gyorsabb, relevánsabb és autentikusabb egy reakció, annál jobban értékelik a felhasználók a márka bekapcsolódását. Így tudtak a listán előkelő helyeken szerepelni a kisebb követői bázissal rendelkező Országos Meteorológiai Szolgálat, Budapest Bike Maffia, illetve a Kométa tartalmai.
És itt jöhet a mi autentikus megjelenésünk, igaz? Nem, ezt a labdát most nem csapjuk le, mindössze meg szerettük volna mutatni a húsgolyó-gate legfrissebb insightjait. Persze semmi jónak nem vagyunk elrontói, így bármikor állunk rendelkezésedre, ha téged is érdekelnek felkapott témák vagy márkád hasonló adatai és nem szeretnél lemaradni az ehhez hasonló horderejű lehetőségekről.
Végül azért a Lidl-ről se feledkezzünk meg: január 27 és 29. között potenciálisan 1 598 525 felhasználót értek el, főleg a témával foglalkozó cikkek és Facebook hozzászólások révén.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >