Mely márkák nyertek a húsgolyó-gate-tel?
Hétfőn a Lidl Magyarország valószínűleg történelmi posztot generált, és útjára indított egy olyan viralitást, ami nálunk húsgolyó-gate néven vált híressé.
Röviden: rengeteg márka – terméktől és szolgáltatástól függetlenül – szállt fel időben (és páran kicsit későn) a hype vonatra. Most nem a komment-cunamit fogjuk kiértékelni, inkább a felhasználók véleményét mutatjuk meg neked a számok (like-ok, elérések) tükrében.
A poszt és a hozzászólások legnagyobb nyertesei elsősorban a nagy márkák – azonban fontos tanulság, hogy minél gyorsabb, relevánsabb és autentikusabb egy reakció, annál jobban értékelik a felhasználók a márka bekapcsolódását. Így tudtak a listán előkelő helyeken szerepelni a kisebb követői bázissal rendelkező Országos Meteorológiai Szolgálat, Budapest Bike Maffia, illetve a Kométa tartalmai.
És itt jöhet a mi autentikus megjelenésünk, igaz? Nem, ezt a labdát most nem csapjuk le, mindössze meg szerettük volna mutatni a húsgolyó-gate legfrissebb insightjait. Persze semmi jónak nem vagyunk elrontói, így bármikor állunk rendelkezésedre, ha téged is érdekelnek felkapott témák vagy márkád hasonló adatai és nem szeretnél lemaradni az ehhez hasonló horderejű lehetőségekről.
Végül azért a Lidl-ről se feledkezzünk meg: január 27 és 29. között potenciálisan 1 598 525 felhasználót értek el, főleg a témával foglalkozó cikkek és Facebook hozzászólások révén.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >