Mely márkák nyertek a húsgolyó-gate-tel?
Hétfőn a Lidl Magyarország valószínűleg történelmi posztot generált, és útjára indított egy olyan viralitást, ami nálunk húsgolyó-gate néven vált híressé.
Röviden: rengeteg márka – terméktől és szolgáltatástól függetlenül – szállt fel időben (és páran kicsit későn) a hype vonatra. Most nem a komment-cunamit fogjuk kiértékelni, inkább a felhasználók véleményét mutatjuk meg neked a számok (like-ok, elérések) tükrében.
A poszt és a hozzászólások legnagyobb nyertesei elsősorban a nagy márkák – azonban fontos tanulság, hogy minél gyorsabb, relevánsabb és autentikusabb egy reakció, annál jobban értékelik a felhasználók a márka bekapcsolódását. Így tudtak a listán előkelő helyeken szerepelni a kisebb követői bázissal rendelkező Országos Meteorológiai Szolgálat, Budapest Bike Maffia, illetve a Kométa tartalmai.
És itt jöhet a mi autentikus megjelenésünk, igaz? Nem, ezt a labdát most nem csapjuk le, mindössze meg szerettük volna mutatni a húsgolyó-gate legfrissebb insightjait. Persze semmi jónak nem vagyunk elrontói, így bármikor állunk rendelkezésedre, ha téged is érdekelnek felkapott témák vagy márkád hasonló adatai és nem szeretnél lemaradni az ehhez hasonló horderejű lehetőségekről.
Végül azért a Lidl-ről se feledkezzünk meg: január 27 és 29. között potenciálisan 1 598 525 felhasználót értek el, főleg a témával foglalkozó cikkek és Facebook hozzászólások révén.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >