Mely márkák nyertek a húsgolyó-gate-tel?
Hétfőn a Lidl Magyarország valószínűleg történelmi posztot generált, és útjára indított egy olyan viralitást, ami nálunk húsgolyó-gate néven vált híressé.
Röviden: rengeteg márka – terméktől és szolgáltatástól függetlenül – szállt fel időben (és páran kicsit későn) a hype vonatra. Most nem a komment-cunamit fogjuk kiértékelni, inkább a felhasználók véleményét mutatjuk meg neked a számok (like-ok, elérések) tükrében.
A poszt és a hozzászólások legnagyobb nyertesei elsősorban a nagy márkák – azonban fontos tanulság, hogy minél gyorsabb, relevánsabb és autentikusabb egy reakció, annál jobban értékelik a felhasználók a márka bekapcsolódását. Így tudtak a listán előkelő helyeken szerepelni a kisebb követői bázissal rendelkező Országos Meteorológiai Szolgálat, Budapest Bike Maffia, illetve a Kométa tartalmai.
És itt jöhet a mi autentikus megjelenésünk, igaz? Nem, ezt a labdát most nem csapjuk le, mindössze meg szerettük volna mutatni a húsgolyó-gate legfrissebb insightjait. Persze semmi jónak nem vagyunk elrontói, így bármikor állunk rendelkezésedre, ha téged is érdekelnek felkapott témák vagy márkád hasonló adatai és nem szeretnél lemaradni az ehhez hasonló horderejű lehetőségekről.
Végül azért a Lidl-ről se feledkezzünk meg: január 27 és 29. között potenciálisan 1 598 525 felhasználót értek el, főleg a témával foglalkozó cikkek és Facebook hozzászólások révén.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton átúszás
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás. Több,…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >