9000 saját márkát forgalmaz a Carrefour Spanyolországban
A kereskedelmi lánc bejelentette, Spanyolországi bevételeinek 25%-a sajátmárkás termékeiből származott a 2007-es üzleti évben.
A Carrefour spanyol leányvállalata
idén mindent megtesz a disztribúciós költségek
csökkentéséért, versenyképes áraival
szeretne minél több vevőt visszaszerezni. Tavaly 9 ezer
saját márkás terméket forgalmaztak, ebből
1600-t tízmillió eurós költséggel,
abban az évben vezettek be. A napi használati cikkek
száma 600-al nőtt tavaly, ma a kínálatban 2600
ilyen sajátmárkás termék szerepel. A
fejlesztés eredményeket 200-al nőtt a friss termékek,
275-el a prémium termékek és 300-al a gazdaságos
termékek kínálata. Az elmúlt évben
a Carrefour 100 sajátmárkás kész ételt
is bevezetett a piacra, a diétás termékek száma
70-el nőtt és új biotermékeket és
környezetbarát áruk is kerültek Carrefour
logoval a spanyol áruházak polcaira.
A cég forgalma tavaly 9 344
millió euró volt, ebből 90% a hipermarketek bevétele
volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >