90 éves idén a KitKat
A Nestlé ikonikus édessége, a KitKat idén ünnepli fennállásának 90. évfordulóját. A márka 1935-ben indult útjára az angliai Yorkban, amely ma is otthont ad a KitKat kutatás-fejlesztési és gyártási központjának.
A „Have a break, have a KitKat” szlogennel a KitKat mára világszerte a napi stresszből való kikapcsolódás egyik szimbólumává vált. Scott Coles, a Nestlé UK and Ireland édességipari igazgatója szerint a KitKat igazi brit sikertörténet, amely 90 éve indult Yorkból, és mára több milliárd fontos globális márkává nőtte ki magát. A márka égisze alatt naponta több millió szelet készül a városban több mint 2000 munkatárs közreműködésével.
Globális jelenlét és ízkavalkád
A KitKat jelenleg több mint 85 országban kapható, évente több mint 5 milliárd szeletet értékesítenek világszerte és ezzel a teljesítménnyel a Nestlé legnagyobb bevételt hozó édességmárkájává nőtte ki magát.
Az eredetileg négyujjas ostyaszeletként megalkotott csokoládé ma már több mint 300 különböző ízben létezik – a klasszikus mogyoró és sós karamell mellett olyan különlegességek is elérhetők, mint a wasabi vagy a matcha.
Nosztalgia és új élmények
Az évforduló alkalmából a KitKat együttműködésbe kezdett a legendás videókölcsönző Blockbusterrel, hogy immerszív élményt kínáljon a vásárlóknak. Az új formátumú szeletek bevezetését kísérő kampány arra ösztönöz mindenkit, hogy kiszakadjon a mindennapokból, és visszautazzon egy egyszerűbb korszakba.
A KitKat története egy ebédszünetre szánt ötletből indult és nevét egy Christopher Catling, vagy közismerten Kit Catnek nevezett 18. századi cukrászról kapta.
Kapcsolódó cikkeink
Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Termékvisszahívás a Nestlénél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
