90 éves idén a KitKat
A Nestlé ikonikus édessége, a KitKat idén ünnepli fennállásának 90. évfordulóját. A márka 1935-ben indult útjára az angliai Yorkban, amely ma is otthont ad a KitKat kutatás-fejlesztési és gyártási központjának.
A „Have a break, have a KitKat” szlogennel a KitKat mára világszerte a napi stresszből való kikapcsolódás egyik szimbólumává vált. Scott Coles, a Nestlé UK and Ireland édességipari igazgatója szerint a KitKat igazi brit sikertörténet, amely 90 éve indult Yorkból, és mára több milliárd fontos globális márkává nőtte ki magát. A márka égisze alatt naponta több millió szelet készül a városban több mint 2000 munkatárs közreműködésével.
Globális jelenlét és ízkavalkád
A KitKat jelenleg több mint 85 országban kapható, évente több mint 5 milliárd szeletet értékesítenek világszerte és ezzel a teljesítménnyel a Nestlé legnagyobb bevételt hozó édességmárkájává nőtte ki magát.
Az eredetileg négyujjas ostyaszeletként megalkotott csokoládé ma már több mint 300 különböző ízben létezik – a klasszikus mogyoró és sós karamell mellett olyan különlegességek is elérhetők, mint a wasabi vagy a matcha.
Nosztalgia és új élmények
Az évforduló alkalmából a KitKat együttműködésbe kezdett a legendás videókölcsönző Blockbusterrel, hogy immerszív élményt kínáljon a vásárlóknak. Az új formátumú szeletek bevezetését kísérő kampány arra ösztönöz mindenkit, hogy kiszakadjon a mindennapokból, és visszautazzon egy egyszerűbb korszakba.
A KitKat története egy ebédszünetre szánt ötletből indult és nevét egy Christopher Catling, vagy közismerten Kit Catnek nevezett 18. századi cukrászról kapta.
Kapcsolódó cikkeink
Novemberben indul az Etesd az Eszed edukációs program 2025-ös kihívása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >XXI. Európai Kereskedelem Napja – Új koncepcióra és a partnerség erősítésére van szükség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

