87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel 87 Profi és Mega Image üzlet megvásárlásáról. Az üzleteladást a romániai Versenytanács írta elő a holland vállalat számára, miután az megvette a Profi láncot.
A romániai kereskedő Pronto August vállalkozása jelenleg 11 üzletet üzemeltet Bukarestben, amelynek társtulajdonosa Gabriel Sandu helyi üzletember. Sandu az Economica.net portálnak elmondta, hogy a Mega Image üzletekkel kapcsolatos tárgyalások korai szakaszban vannak, de bízik abban, hogy a megállapodás elősegíti a verseny fokozódását a román piacon.
Sandu kiemelte, hogy az AuGust olyan stratégiai helyszíneket keres, amelyek illeszkednek üzleti modelljéhez és terjeszkedési terveihez. Az értékesítésre kijelölt 87 üzlet többsége megfelel ezeknek az elvárásoknak.
Sandu Korábban mobiltelefon-üzlethálózatát adta el a Vodafone-nak, és a Carrefour legnagyobb romániai franchise-partnere volt, mielőtt 2021-ben tíz Carrefour Express üzletet a Profi Rom Food vásárolt meg tőle
Minőségi hálózatot építenének
Sandu szerint a 2021-es üzleteladást a COVID-19-járvány és rövid távú üzleti célok indokolták. Azóta azonban rájött, hogy lehetőség van egy olyan lakóhelyhez közeli üzlethálózat kiépítésére, amely a minőséget, rugalmasságot és a helyi alkalmazkodóképességet helyezi előtérbe – olyan értékeket, amelyeket a nagy láncok nem mindig preferálnak.
Az AuGust tervei szerint országosan terjeszkedne, a következő években több millió eurós befektetéssel. A cél 100, egyenként 150–300 négyzetméteres alapterületű üzlet megnyitása, elsősorban nagy népességszámú városokban, forgalmas helyeken. Az üzletek átlagosan 4000 cikkelemet tartanak készleten, melyek közül 500 kulcstermék minden boltban elérhető.
Az AuGust 2024-re több mint 20%-os árbevétel-növekedést vár a 2023-as 34 millió lejhez (6,8 millió euró) képest, amit a bővülő szolgáltatások és egy új üzlet nyitásának tud be a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Romániában éves összevetésben
A nyers adatok szerint májusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >