87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel 87 Profi és Mega Image üzlet megvásárlásáról. Az üzleteladást a romániai Versenytanács írta elő a holland vállalat számára, miután az megvette a Profi láncot.
A romániai kereskedő Pronto August vállalkozása jelenleg 11 üzletet üzemeltet Bukarestben, amelynek társtulajdonosa Gabriel Sandu helyi üzletember. Sandu az Economica.net portálnak elmondta, hogy a Mega Image üzletekkel kapcsolatos tárgyalások korai szakaszban vannak, de bízik abban, hogy a megállapodás elősegíti a verseny fokozódását a román piacon.
Sandu kiemelte, hogy az AuGust olyan stratégiai helyszíneket keres, amelyek illeszkednek üzleti modelljéhez és terjeszkedési terveihez. Az értékesítésre kijelölt 87 üzlet többsége megfelel ezeknek az elvárásoknak.
Sandu Korábban mobiltelefon-üzlethálózatát adta el a Vodafone-nak, és a Carrefour legnagyobb romániai franchise-partnere volt, mielőtt 2021-ben tíz Carrefour Express üzletet a Profi Rom Food vásárolt meg tőle
Minőségi hálózatot építenének
Sandu szerint a 2021-es üzleteladást a COVID-19-járvány és rövid távú üzleti célok indokolták. Azóta azonban rájött, hogy lehetőség van egy olyan lakóhelyhez közeli üzlethálózat kiépítésére, amely a minőséget, rugalmasságot és a helyi alkalmazkodóképességet helyezi előtérbe – olyan értékeket, amelyeket a nagy láncok nem mindig preferálnak.
Az AuGust tervei szerint országosan terjeszkedne, a következő években több millió eurós befektetéssel. A cél 100, egyenként 150–300 négyzetméteres alapterületű üzlet megnyitása, elsősorban nagy népességszámú városokban, forgalmas helyeken. Az üzletek átlagosan 4000 cikkelemet tartanak készleten, melyek közül 500 kulcstermék minden boltban elérhető.
Az AuGust 2024-re több mint 20%-os árbevétel-növekedést vár a 2023-as 34 millió lejhez (6,8 millió euró) képest, amit a bővülő szolgáltatások és egy új üzlet nyitásának tud be a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >