85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót fordít a németországi Alsbachban működő üzemének bővítésére. A beruházás célja a gyártókapacitás növelése és a fenntarthatósági törekvések megvalósítása – közölte a vállalat.

Fotó: Intersnack / Just Food
A Darmstadt közelében található gyár 10.000 négyzetméterrel bővül – egy új gyártócsarnokot és integrált logisztikai központot is kap. A modernizációval az Intersnack célja, hogy több mint felére csökkentse CO₂-kibocsátását a megújuló energiaforrásokra való átállással.
A fejlesztés nemcsak munkahelyet biztosít a jelenlegi 470 dolgozónak, de új növekedési lehetőségeket is teremt a régióban.
Jan van den Broek, az Intersnack németországi operációjának igazgatója a beruházás hátteréről elmondta, hogy a vállalat továbbra is növekedési pályán kíván maradni, aminek elengedhetetlen feltétele a korszerű technológia alkalmazása, valamint a szakképzett és elkötelezett munkaerő. E célból hosszú távú és biztonságos jövőt kíván a cég teremteni Alsbachban, ahol külön figyelmet kap a fenntarthatóság és a gyártási eljárások optimalizálása.
Az építkezés várhatóan 2026 nyarán veszi kezdetét.
Az Intersnack öt németországi gyártóbázist üzemeltet, és portfóliójába tartozik többek között 2024 óta a Whole Earth mogyoróvaj-márka, valamint az Estrella és McCoy’s snackmárkák.
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >