8. alkalommal indult országos INTERSPAR ,Egészség roadshow’
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 8. alkalommal szervezi meg – 2010 májusától szeptemberig terjedő időszakban – az ország 17 nagyvárosában az ,Egészség roadshow-t’, melynek az INTERSPAR áruházak biztosítanak helyszínt.
A SPAR célja a roadshow-val, hogy az egészséges életmód fontosságára hívja fel vásárlói és a lakosság figyelmét.
Az egészséges táplálkozáson túl a mozgás is elengedhetetlen része az egészséges életmódnak. A mozgás jegyében a rendezvényen látványos sport- és táncbemutatókra kerül sor, valamint a gyerekek és felnőttek sportvetélkedőkön próbálhatják ki ügyességüket, kitartásukat. A turné helyszínein egész napos kóstoltatás keretében természetesen lehetőség nyílik egészséges SPAR sajátmárkás termékek kipróbálására is, a SPAR Natur pur bio termékek és a SPAR Vital termékek széles választékából. A rendezvénysorozat számos szórakoztató programot is kínál.
A programsorozat, mint a korábbi években, ezúttal is egészségügyi szűrésekkel egészül ki, ahol a megelőzésen van a hangsúly. Sokan itt szembesülnek azzal, hogy a mérések során valamely eredményük eltér a határértékektől – így a SPAR ösztönzésével hamarabb eljuthatnak orvoshoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >